Viser innlegg med etiketten Strikking/Knitting. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Strikking/Knitting. Vis alle innlegg

mandag 7. mai 2018

Birkin


I really do prefer the Birkin sweater to the Birkin bag. 
I started this project in October. 
I bought Finull yarn for this sweater when I visited the Rauma factory in late September.

But knitting rounds with 3 colours is not a a favourite of mine, so when these rows showed up in the pattern, the knitting came to a pause. 
And then it was Christmas...

But in February I decided I just had perservere and I picked up the project again. 
Row after row was finished.

And just in time for spring I had a new sweater :)

I fits really well, I just wish the neck opening was a little wider. Maybe I can fix that somehow later.



Details: 

Yarn: Rauma Finull
Needles: 3 mm, 3,25 mm, 3,5 mm




Vintervarmt sjal


Vintervarmt sjal har vore på pinnane ei stund. Trengte eit prosjekt som var lett å ta med seg på tur i januar - så då kom dette i gong. 
Og etter turen vart det liggande ei stund... som ofte skjer i dette huset...
(fann nettopp ein pose med x antal prosjekt, uææhh...)
Men så kom eg i gong igjen, og då gjekk det ikkje så veldig lang tid før alt var ferdig. Rakk å bruke sjalet før vinteren var heilt ferdig.
Veldig greitt mønster, men eg synest det var litt vanskeleg å strikke laust nok på i-cord-kantane. Det blei fort litt stramt uansett kor laust eg prøvde å få det. Men det er kanskje berre slik med i-cord-kantar...

Detaljar:

Mønster: Vintervarmt sjal av Strikkelisa
Garn: Esther av Permin
Pinnar: 4 mm


Just before spring started for real, i finished this shawl.
The pattern is Winterwarming Shawl by Strikkelisa. 

mandag 29. januar 2018

Gretekofte

Happy New Year!
Again, I'm still here... My hope for 2018 is to remember to blog more than a handfull of times...

This autumn has been busy, with both job and studies, but I still do crochet and knitting, so I have things to blog about.


My sister got a cardigan of her choice as a gift for her birthday in April. She chose the Grete cardigan by Knitting Inna - Ingunn Myklebust
In December, only a few months later :) , it was finished.



Systra mi fekk velge seg ei strikkajakke i bursdagsgåve i fjor. Ho ville ha ei blå Gretekofte. I desember vart jakka endeleg ferdig.



Eigentleg var jakka rask å strikke, etter starten i juli, men ein travel haust og eit anfall av monteringsvegring gjorde at sluttføringa drog litt ut.
Men no er heldigvis jakka i bruk :)



søndag 14. mai 2017

Lillebrors romper


Nevø nr 11, og tantebarn nr 22 kom i april.
Denne lille romperen var rask å strikke i det høvet.


Eg strikka den i Alpakka Ull frå Sandnes. 
Det er ein ganske smal modell og vesleguten var stor, så den passa akkurat no :)

*******

A new little nephew came in April. I just got time to knit this little romper.
The pattern is from Petite Knit, and her patterns are in English too.
This one is called  Little Brother's Romper.

søndag 19. mars 2017

Priktrøje

Jammen godt å bli ferdig med nokre (langtids-)prosjekt av og til.
Denne jakka vart starta på i september. Bærestykket med dei artige prikkane vart fort ferdig, men så var det den kjedelege einsfarga delen...
Plutseleg kom det andre prosjekt i vegen.


Først no i februar vart jakka henta fram igjen, og då tok det faktisk ikkje så lang tid før det var gjort. Rart med det...


Mønsteret ar av Lene Holme Samsøe, og er henta frå boka "Børnestrik på pinde 3 1/2 -4". Der heiter det Pigernes priktrøje. Eg synest at gutar også godt kan får bruke prikkar, så denne skal til ein nevø.
Eg har brukt Sandnes Alpakka garn, kjøpt på salg då fargane skulle bort. Så då har eg fått slanka garnlageret litt...

Det blei litt prikkar på innsida også. Prikkete band over klippekanten og til og med prikkar på knappane.


One UFO finished! This cardigan was started in september, but after the fun of the yoke it was put aside. Other projects came in the way. So in February I took it up again, and of course it didn't take long to finish. (Size 5 y).
It's knitted in alpacca, yarn bought on sale, so my stash is now lighter.
The pattern is Priktrøje by Lene Holme Samsøe.

tirsdag 14. februar 2017

Vinterstrikk

Eg har prøvd nokre nye oppskrifter i vinter (og til jul).
Eit par Løvspretthalsar først. Oppskrift av Strikkelisa
Kjappe å strikke og deilig mjuke i børsta alpakka.


I have tried a couple of new patterns this Christmas and winter.
These cowls are warm and squishy in soft alpacca.


Og så vart det strikka eit par ponsjoar til julegåver. Desse tok litt tid så dei blei levert etter jul :)
Her har eg tatt utgangspunkt i mønsteret Azel Pullover
Eg strikka i Drops Nepal. Det er tynnare enn garnet brukt i oppskrifta så eg la til nokre masker for å få rett storleik. Strikka dei også litt lengre. 
Gode og varme i alle fall.


I also knitted these pullovers for Christmas. They did take some time, so they have only just been delivered :) The pattern is Azel Pullover
I knitted in thinner yarn than in the pattern, so I addded a few stitches to get the right size.
They're good and warm in Drops Nepal.










onsdag 19. oktober 2016

Påfuglkjole - Peacock dress


Via Instagram har eg oppdaga dei nydelege strikkemønstra til Pernille Larsen i Danmark. 
Ho lagar mønstra under namnet Knitting for Olive.
Blåbærblusen står på strikkelista, men då Påfuglkjolen dukka opp rykka den til topps med ein gong...
også fordi eg då kunne bruke nokre nøster med Baby Merino frå garnlageret.


Dette vart ein liten kjole, ca 18 mnd (har ikkje sjekka måla etter at den vart ferdig...)
Eg valde å lage korte ermar. 
Synest ofte det er praktisk på ullkjolar - då kan kjolen får eit liv som tunika også etterkvart. 


I just made this lovely little dress. 
The pattern is Peacock dress made by Pernille Larsen from Knitting for Olive. 
She makes lovely patterns, I have a few on my to do-list.
This dress jumped to the top on the list. And I had the chance to use some yarn from my stash.
I decided to make short sleeves, I like that in wool dresses (not so warm, and the dress can be used as a tunic later).


torsdag 5. mai 2016

Vår

Eg er ein smule på etterskot når det blogging, for å seie det enkelt...
No fann eg endeleg kabelen til fotoapparatet, så då kan eg vise fram ting frå tidleg i vår.


Her er påskekransen min for eksempel :) Hekla egg og kyllingar, og ribba ein bukett med jukse-påskeliljer frå Europris.


Tildeg i vinter starta eg på eit par vottepar. Det eine paret kom berre til nesten ferdig 1, vott...
Med Songbird-vottane var så fine at dei klarte eg å få ferdig og bruke før vinteren var over!
Har aldri strikka så mykje med 2 mm pinnar før. Finull og Kauni er nok også ein anelse før tjukt garn, men eg klarte ikkje å få tak i noko tynnare då. 
Dessutan ville eg prøve fargeskifting-effekten i Kauni. Er godt fornøgd med at eg klarte å få vottane så pass like i fargeskiftinga.
Mønster: Songbird Mittens av Erica Heusser




Ooops. No blogging all spring... That is why I just have to show you my Easter wreath now :)
Crocheted eggs and chickens, and cheap fake daffodils.

I also started on a couple of mitten pairs this winter. The first pair only got so far as the first mitten... But when I stumbled upon the Songbird pattern I just had to start on them too. And they where so fun to make (even on 2 mm needles) that they got finished and even used before the winter was over.
Pattern: Songbird Mittens by Erica Heusser


søndag 20. mars 2016

Småfolk = små klede



Endeleg fekk eg høve til å strikke bittesmå plagg igjen... No i mars kunne vi seie velkomen til tantebarn nr 21, ein liten nevø.


Denne lille buksa var rask å strikke. 
Mønsteret er Gullungen-romper frå Klompelompe-boka.
Eg brukte Merinoull frå Sandnes.


Ei lita hue kom også raskt frå pinnane.
Her er mønsteret Djævlehue (for eit namn!!) frå "Babystrik på pinde 3".
Garn er Alpakkasilke frå Sandnes. 

Plagga måtte reise nokre dagar i posten - tar visst fleire dagar til Trøndelag. 
Eg ser fram til å møte vesleguten om ei stund :)


I have a new nephew and I'm now aunt to 21!
It allways fun to have a reason to knit tiny garments. This romper and hat was quite fast to knit.


lørdag 23. januar 2016

Vinter


Det har vore kalde dagar no i januar. Til sist kom det ein del snø også.
Som no dessverre smeltar når plussgradene kom...



Men vinteren kjem nok attende, så då får eg nok bruk for vottane eg strikkar på no.
For sikkerheits skuld har eg starta på to vottepar :)




We finally got some winter here. With cold weather and quite a bit of snow too. 
Sadly it is warmer now, and the snow is melting as I type this...

But it will get colder again and I will have use for the two pairs of mittens I'm knitting right now :)

PS. sorry about the photo quality, have to use Instagram photos.


tirsdag 21. april 2015

Ellen Christine

IMG_1841

Husflidslaget her hadde kofteutstilling i helga. Då hadde vi også kafé og tombola, og vi starta vårlotteriet vårt.

Denne barnekofta strikka eg til lotteriet. Rakk akkurat å bli ferdig til helga – jobbar visst best under press…

Denne er strikka etter eit gammalt Sandnes-mønster : Ellen Christine.

ellenchristinemønster

Botnfargen er noko gammalt melert Smart-garn (donert til husflidslaget ein eller annan gong).

IMG_1847b

Eg ville ha litt mindre montering, så eg sette i gong med raglanfelling. Måtte trikse litt med fellingane på slutten, sidan halsen såg ut til å bli litt vid. Det ordna seg fint til slutt.

IMG_1844

Fann til slutt knappar som passa fint også. Så håpar vi mange tek lodd hos oss Smilefjes

IMG_1845

I just finished this cardigan. It will be a prize in a lottery. It is based on an old Norwegian pattern.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails