fredag 14. september 2007

Snufs...

Neida, ikkje sånn snufs. Har berre blitt noko forkjøla. Og i går kveld fekk symaskina også influensa, midt i avslutninga av ei veske.

I dag måtte eg levere ho til stell og service. Så då blir det ei veke utan symaskin - og ein del prosjekt på vent.

Eg får kanskje gjort ferdig strikke- og hekleprosjekta mine då, i staden:

Just having a cold... And my sewing maxhine is sick too - had to deliver it to for service today. So the next week I only catch up on my knitting and crochet:

For eksempel: Bruke-opp-restar-sekskantar / Hexagons

Chevron skjerf (chevron=vinkelform) / Chevron scarf

Var litt usikker på fargane i starten, men no syns eg kanskje det går likevel. Haustfargar.

Was not shure on these colours in the start, but like them more now. Fall colours for a fall scarf...

Også må eg sjølvsagt gjere noko med UFO nr 1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails