torsdag 28. februar 2008

Har nokon sett stemma mi?

Sist sett før middag på mandag. Etter middag var ho vekk, - og eg som skulle på korøving og alt. Det blei liksom ikkje det samme å synge berre inni meg.
Kan ikkje gi noko skildring av ho, det er ei stund sidan eg har høyrt ho utanfrå hovudet mitt.
Trur forresten at ho ho er på veg attende snart, synest eg merka litt til det i dag.
Og bra er det, neste veke skal vi ha seminar med The Real Group, då må eg vere klar til synging.

Har vore på jobb som vanleg, men det er litt vanskeleg å undervise 24 6-åringar utan å bruke stemma...

Have anybody seen my voice? It left on monday - just before my choirpractise!
Well, I think (and hope) it is on it's way back. I feel better today. It not easy to teach 24 6-year-olds without using my voice.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails