søndag 20. juli 2008

Kaktusen min

Denne kaktusen fekk eg til 12 års-dagen min, dersom eg hugsar rett. Den har klart seg trass mange år nesten gløymt bak gardiner. No bur han heime hos mamma. Og av og til overraskar den alle med å kome med blomstrar. Denne gongen følgde vi godt med på heile seansen. Etter 24 timar visnar blomsten. Tenk at ein slik - heller lite pen sak- kan kome med ein slik vakker blomst...
Og kor lenge har eg hatt denne kaktusen? Om ei veke er det 28 år sidan eg fekk han - så kan de regne ut kor "gammal" eg blir neste laurdag :)
I got this cactus as a birthday present when I was 12 (I think). It has stayed allive, even if it has been allmost neglected for many years. And sometimes it surprises us with flowers. They don't last long - only 24 hours. This time we watched it carefully. So how old is this cactus? In one week it's 28 years since I got it. So now you can figure out how "old" I will be next saturday :)

1 kommentar:

  1. For ein fantastisk nydeleg blomst! Hekleteppet ditt vert også flott, fargane er så muntre! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails