søndag 10. august 2008

Nye-serviset

servise2 Her ser de det fine serviset vi sikra oss på fredag. Var ikkje vi heldige. Eg fekk det ikkje med meg når eg reiste heim frå ferie denne gongen. Så det står trygt på "jenterommet" (eller prinsesserommet som vi kallar det heime hos mamma og pappa) litt til.servise4

Men når eg studerer bilda litt meir nøye, ser eg at det faktisk har sneke seg inn ein framand kopp. Sjå på den øverste koppen her . Den har samme form og gullkant, men blomstrane er forskjellig.

No er eg altså attende på Sørlandet. Og her regnar det. Håpar det blir nokre finar dagar til i sommar. No har eg eit par dagar på å pakke ut koffert og komme i orden før jobbstart på onsdag. Ha ei fin veke alle saman.

This is what we found in the thrift shop last friday. plates and cups for 12. My sister and I are sharing so we both get a set for six. I just discovered now that one of the cups has a different pattern. Look at the photo. Funny!servise1

2 kommentarer:

  1. Oi! Så heldige dere var. Hvorfor er aldri jeg så heldig? Lekkert servise.

    SvarSlett
  2. Må nesten le når eg sitt her og kikar gjennom bloggen din, og storkosar meg, for eg var der da det serviset vart kjøpt(99%sikker)da du og søster di fann serviset. Kjempesøtt, og den koppen med anna mønster gjer det heile berre ekstra sjarmerande:-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails