mandag 27. juli 2009

Ferietid

Enno ferietid, heldigvis. Men plutseleg er det slutten av juli…

Eg var ein liten tur til Byneset i forrige veke. Tok bussen ned til Sunnmøre igjen og i buss-skuret satt denne karen. Han satt der heilt aleine. Han ventar vel på venen sin, eller så skulle han kanskje på jobb. DSCF0807

Ser på drakta at han jobbar på Rikshospitalet. Litt av ein pendleveg…

I går hadde eg bursdag, og fekk endeleg laga litt kaker og slikt.

DSCF0824

Sitronmarengspai var det lenge sidan eg hadde laga no. Den er søt og syrleg og god :)

Og eg har visst ordna eit par bursdagsgåver til meg sjølv i det siste…

DSCF0813

Snopa litt stoff frå Japan,

DSCF0797

og kjøpte meg nye Camper-sko til halv pris.

Happy birthday to me :)

------

It was my birthday yesterday. I made some cakes and had i little party. Lemon Meringue Pie is good!

And I’ve bought a couple of presents for myself: New fabric from Japan and Camper shoes on sale :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen som har vært!!

    Knallekre sko du har fått :o)

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  2. Grattis med dagen!
    Og fine sko, ja. Litt av et kupp!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mykje med overstått! Såg dei flotte Camperskoa på Kle & Kaffi i dag, men dei hadde ikkje min str....

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails