mandag 28. september 2009

Fargeterapi

I gråveret må eg ha litt fargeterapi for meg sjølv. Medan eg svinsa rundt med turkis maling i august malte eg beina på denne krakken (frå bruktbutikken) også.

DSCF1002

Det kan nok hende at eg vert lei denne turkisfargen om ei stund, men då kan eg sikkert male kvitt :)

Men først no i helga fekk eg gjort noko med setet til krakken.

DSCF1281

Eg hekla eit trekk som er knytta fast på undersida. Så det kan skiftast ut dersom eg blir lei.

 DSCF1280

Det lyser opp i regnvêret i alle fall.

Det var forresten heilt andre ting enn regn på toppane i dag. Brrr!!

DSCF1276

-----------------

Still raining here, and today we even had snow on the mountains… 

So i need some colours. Finished a cover for a stool (from the thrift shop) this weekend. The legs were painted aqua in the summer.

5 kommentarer:

  1. Herlig! Og jammen er det ikke en idé til pianokrakken jeg har tenkt jeg skal gjøre noe med i et par år..

    SvarSlett
  2. herleg krakk! Litt fargeterapi er bra. ;)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt krakk!

    Men egentlig var ikke krakken poenget med denne kommentaren.. Jeg lurer på om du vet om noen bra håndarbeidsmagasin?

    "Alt om håndarbeide" som jeg har abbonert på en stund nå, har plutselig delt seg opp i ett strikkeblad og ett syblad, og jeg er veldig skuffet. (som jeg har skrevet et frustrasjonsinnlegg om nå nettopp i bloggen min... http://idaogmuskatt.blogspot.com/)

    Har du noen tips? Eventuelt fine bøker med mange forskjellige prosjekter og god inspirasjon?

    SvarSlett
  4. Å for en fantastisk krakk !!!
    En skikkelig glad krakk :)

    Ønsker deg en riktig god høstferie i Bergen !

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails