søndag 11. oktober 2009

Attende til kvardagen

Etter ein lang busstur oppover vestlandet er eg attende i heimbygda – og omtrent klar for arbeidsdag i morgon… Det har vore ein strålande slutt på denne haustferieveka med 3 dagar på rad utan regn!!! Det har vi ikkje opplevd sidan juli.

For regnkåpa mi fekk eg verkeleg testa ut nokre dagar i Bergen. Og kva anna har eg gjort enn å teste ut regnkle?

Byturar, museumstur med nevøen, bruktbutikkar, IKEA-tur, litt anna shopping, budrunde og huskjøp (ikkje for meg men for vertskapet), mate fuglane ved Tveitevannet, loppemarknad, strikking etc… Kort sagt ei heilt fin veke :)

995399-141

Og eg kom sjølvsagt heim med litt ekstra bagasje. Turane innom bruktbutikkar og loppemarknad resulterte i nokre nye fat, ei handarbeidskorg, ei margarinboks og ein gammal Samsonitekoffert.

De skal nok få sjå bilder av bruktfangsten seinare.

Ha ei fin veke!

1 kommentar:

  1. venter på bilder av bruksfangsten :)
    håper at garnet har kommet til deg og husk det er IKKE hast med det...

    ønsker den en finfin helg,
    klem

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails