lørdag 5. desember 2009

5.

I kveld skal det vere rar mat her i huset. Vertskapet har invitert til saudehaud-lag. Eg er no ikkje heilt sikker på om eg har tenkt å smake, men kan vel ete tilbehøret i allefall.

Kjem attende i morgon med rapport…

I mellomtida kan de kose dykk med denne versjonen av Glad Jul / Silent night.

Fin laurdagskveld til alle!

------------------

We’re having a party tonight. On the menu is lamb heads! Yes, it is! It’s tradition in some parts of Norway, (and people only eat the meat.) I have not tried it before, and I’m not quite sure if I’ll only eat the side dishes tonight… I’ll let you know tomorrow, and show photos – or maybe not…

3 kommentarer:

  1. Den som kunne ha vert nærmare, skulle ha ete alt som du ikkje vil ha.. auge er best.
    I min barndom var det alltid siste søndag før jul (skitnesøndag) som var skjeltesøndag. Vi kallar saudehaua for skjelter.
    Denne tradisjonen har eg ført vidare til mine born. Og alle et, og likar det. Har i dag kjøpt inn til årets middag..

    SvarSlett
  2. Å... den musikkvideoen var bare nydelig! Måtte bare publisere den på fjasboka!

    SvarSlett
  3. Likte musikkvideoen :) Fint at julenissen ikkje e hovedtema i alle julesangane.. Har bloggen din forresten på bloggrollen min, håper det er ok. Syns d e kjekt å kikke innom hos deg :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails