fredag 24. juni 2011

Sommarferie…

Så kom hurtigruta fram til Kirkenes og vi avslutta skuleåret. Skal seie tida etter påske forsvann fort…

I bakkane ovanfor skulen min held dei på gamle tradisjonar og hesjar graset. Så koseleg å sjå, minner meg om mormor og hesjing på marka hennar.

001

I går var vi på jonsokfeiring på gamleskulen min. Lurvetog (som eg nok ikkje var med på ), kaffi og kaker og mjølkeringe.

Og bål.

008

Og no som det er ferie er det tid til å få gjort ein del i huset. Har ein del punkt på jobbelista: Fliser over kjøkkenbenken, male nokre veggar, vaske uteveggar, male ute, vaske terrassegolv, beise terrassegolv, klippe fleire busker i hagen, grave opp røtter, plante nytt, fjerne skvalderkål… etc…

Eg har ikkje planlagt nokre lengre ferieturar enno.Håpar på litt opphaldsver i sommar slik at eg kjem litt nedover lista mi Smilefjes 

No i det siste har eg og pappa jobba på eit felles prosjekt. De kan få gjette litt på kva det skal bli til slutt…

007

2 kommentarer:

  1. God sommer! Skal det bli et stettefat? Jeg savner tiden på kunst og håndverkstudiene når jeg ser dette bildet.

    SvarSlett
  2. God sommer Solveig. Synes prosjektet ser ut til å bli et kakestativ. Sunnmøringer er kjent for flotte kakebord, og stabling i høyden gjør at en får plass til enda flere kaker. Det kan vel slumpe til med et bryllup i ny og ne også.
    Håper du kommer et godt stykke på "må gjøre"-lista i sommer.
    Anne Berit

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails