fredag 14. september 2012

Bambivase

Denne vasa fann eg på bruktbutikken her ein dag. Litt teikneserie-aktig og Made in Japan. Sjølvsagt blei ho med meg heim – eg likar slike rare, styggfine saker.

Bambi er søt, men fuglen har visst vore ute for litt av kvart… Dei (ekte!) fjørene var ikkje særleg lekre. Eg har prøvd å fjerne dei, men då blei fuglen litt naken… Så eg må kanskje lime på nokre nye. Har de nokre tips?

139

This is my new (old) vase. Made in Japan.

Bambi is cute, but the bird… Those real feathers were a bit… I tried to remove them, but the bird ended up quite naked. So I might have to give it some new ones.

Still a funny little vase.

140

4 kommentarer:

  1. Den var du heldig med. kjempesøt og helt "in" i blogglandia.
    God helg til deg

    SvarSlett
  2. Adorei o vaso, foi um grande achado. A carinha do Bambi está muito mimosa e o pássaro, acho que é só colar mais algumas penas, quem sabe. Um lindo final de semana. Bjs.
    Jeanne

    SvarSlett
  3. Hei Solveig !
    Kan du hjelpe meg med noe?
    Ragna ønsker å strikke pannebånd som vridd....Jeg har ikke sett det og håper du kanskje har en ide.
    Har garn fra Nille Østlandsgarn. Vet du ca. hvor mange mansker man beregner rundt hodet på et medium kvinnehode.
    Ønsker deg ei flott helg.
    Nina Augland

    SvarSlett
  4. Kanskje du kan hekle eller sy noko som du kan feste på?

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails