tirsdag 21. april 2015

Ellen Christine

IMG_1841

Husflidslaget her hadde kofteutstilling i helga. Då hadde vi også kafé og tombola, og vi starta vårlotteriet vårt.

Denne barnekofta strikka eg til lotteriet. Rakk akkurat å bli ferdig til helga – jobbar visst best under press…

Denne er strikka etter eit gammalt Sandnes-mønster : Ellen Christine.

ellenchristinemønster

Botnfargen er noko gammalt melert Smart-garn (donert til husflidslaget ein eller annan gong).

IMG_1847b

Eg ville ha litt mindre montering, så eg sette i gong med raglanfelling. Måtte trikse litt med fellingane på slutten, sidan halsen såg ut til å bli litt vid. Det ordna seg fint til slutt.

IMG_1844

Fann til slutt knappar som passa fint også. Så håpar vi mange tek lodd hos oss Smilefjes

IMG_1845

I just finished this cardigan. It will be a prize in a lottery. It is based on an old Norwegian pattern.

10 kommentarer:

  1. Oh Solveig, the cardigan is so adorable, and beautifully knitted. I love the subtle green fleck in the caramel colored yarn. I think you will win the prize! xo

    SvarSlett
  2. Kjempeherlig, så gøy å bruke disse gamle mønstrene :)

    SvarSlett
  3. Gosh for en fantastisk flott premie å gi!!!! All ære til deg - og den er så flott!!!

    SvarSlett
  4. For en fin gevinst! Kjempefin i mønster og farger!

    SvarSlett
  5. Your cardigan is gorgeous!! Lovely colors and a great design. You are quite generous to be giving this away!!

    SvarSlett
  6. Den er bare nydelig og jeg tenkte bare ... den vil jeg også strikke og ta ta ... Sandnes har trykt den opp på nytt i "Norske Ikoner" MEN ... kunne du tenke deg å skrive ned hvordan du gjorde det med raglan fellingen ... Tusen hjertelig takk og masse hilsener fra Bergen til Ørsta :-)

    SvarSlett
  7. Igjen: Kjempefin kofte! Dette mønsteret gjorde seg også godt med raglanfelling, synes jeg,

    SvarSlett
  8. Super fine kofte har du strikkt. Jeg liker mønsteret.
    Ha en riktig god uke fortsatt. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  9. For en flott kofte. Masse mønster. Du er nok en tålmodig sjel du. Fint arbeid du gjør.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails