søndag 12. oktober 2008

Anne, anne, anne...

Ja, det er visst lett å verte hekta på desse Anne-skjerfa. I haustferien rakk eg å hekle 4. Her er dei saman med eit anna som ikkje vart dampa før no.

anne #4b

anne # 6

anne #7

anne #8

anne # 9

annes2

Eg tok med meg skjerfa og hadde ein liten photo-shoot på toppen av berget her eg bur. Fin utsikt over byen, ikkje sant.

annes

The Anne scarf is really addictive... These are the scarves I finished while in Bergen. I had a little photo shoot in my neighbourhood this afternoon. Nice view of the city, isn't it?

PS: Dersom de vil lage Anne-skjerf de også så kan de kjøpe oppskrifta her.

Scarf pattern here.

4 kommentarer:

  1. Kjempefine!
    Skal seie du er effektiv! (visste det fra før da, men likevel imponert)

    Gry

    SvarSlett
  2. Så lekre de er! Og så mange på kort tid, da.

    SvarSlett
  3. Så mange på så kort til ja...eg anar tendensar til autisme... Eg hadde nok brukt ein månad eller to..på kun eit sjerf...

    SvarSlett
  4. Nydelige skjerf og nydelige farger! Liker best å hekle selv..:o)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails