mandag 1. oktober 2012

Loppemarknad igjen!

Det andre og siste rundt her, trur eg. Mange fine lopper var det der, eg prøvde å halde meg litt i skinnet…

Men noko blei med heim, sjølvsagt :)

Another fleamarket this weekend. A few things came home with me…

032

Denne lampen vert fin med ny skjerm. Eg treng litt meir lys i stova.

This lamp will look good in my living room. With a new shade of course.

033

Denne avis"korga" passar fint saman med resten av teakmøblane mine.

This newspaper stand matches my other teak furniture.

035

Og denne LP-plata følgde med stativet!

037

Og sjølvsagt må ein ha salatbestikk som også passar inn i teak-temaet…

And these will also fit the teak theme…

039040

Og til slutt ei sildkrukke frå Figgjo. Det var ein god dag.

And I was happy to find this Figgjo jar.

It was a good fleamarket day!

3 kommentarer:

  1. Så mange skatter du har fått tak i, sildekrukka var flott!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Mange gode kupp her Solveig! Lampen blir kul med ny skjerm:-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kom over bloggen din via EllenSand. For ein utruleg fin og inspirerande blogg du har - som attpå til er på nynorsk! Det likar me! Har smugkikka og kosa meg lenge og vel her inne, særleg med det som står under spøt-/hekle-/syetikettane.

    Her kjem eg gjerne innom att ved eit seinare høve! Ha ein fin dag :)(Snart haustferie no!)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails