mandag 16. juli 2007

Kva skal ein gjere når det regnar?

Veret har vore som dette sidan eg kom til Ørsta...

The weather has been like this lately...


Så då passar det bra at eg har mange prosjekt innandørs. Har stadig nye ærend i garn- og stoffbutikken.

Luckily I have many things to do inside.

Prosjekt nr 1: Hekle nye lappar til eit teppe eg har begynt på. (Har mange igjen...)

Still a long way to go on my Babette-blanket...




Prosjekt nr 2: Sy 5 brudepikekjolar (1 ferdig- 4 igjen)

I'm making 5 flowergirl dresses for my sisters wedding. I've done 1 so far.




Prosjekt nr 3: Lage eit par "bamsar" - Totoro (frå filmen "Min nabo Totoro") Ferdig med dei. Oppskrifta fann eg her.

I made myself a couple of Totoros. Found the pattern here.




1 kommentar:

  1. Fine kjolen til Hanna :)
    Og dei Totoro"bamsane" var heilskjønne da!
    Du er superflink som alltid Solveig!

    Gry

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails