mandag 29. oktober 2007

Mimre - mimre...

Hugsar de desse favorittane frå Barne-TV?

Dei var i alle fall favorittar hos meg, ein gong for leenge sidan. Det var tider det... Bildene har eg funne rundt omkring. (Håpar eg ikkje bryt altfor mange reglar her) Sjekk ut denne sida dersom de også er klare for litt mimring.
Er det fleire som hugsar at det ikkje var barne-tv på mandagar? -Eller er det berre eg som er så skrekkeleg gammal :)

Just remembering... Images from the TV shows we used to watch a long time ago, when we only had one channel on TV and they didn't even have childrens tv everyday. Mondays were boring then. Maybe we got too much Tv in the weekend so the people in NRK decided we needed one day off?...

1 kommentar:

  1. Ein skulle kanskje ikkje tru det, men til og med unge meg husker mandagane da det ikkje var barnetv. Traumatiske greier. Har diskutert saka med folk som er opp til fleire år eldre enn meg som ikkje kan huske dette, men dei fortrenger nok berre traumatiske barndomsminner :)

    Gry

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails