torsdag 27. mars 2008

Vårsko

Eg gjekk forbi Design Forum i dag, og bestemte meg for å gå inn. Skulle berre kikke litt. Men eg kom ikkje lenger enn til skohylla.
Der stod desse. Dei fine støvlettane mine måtte av - skulle berre prøve litt...
Det er Campers - dei passa fint - gode å gå i - akkurat passe høg hel - grønne... etc. etc.
Treng eg seie meir? Det blei vist sko på meg.
No må berre snøen smelte, slik at dei kan brukast ute også (ikkje berre inne i stova).
I was only looking in a shop today when I found these. No more "only looking".
I had to try them on, and they were just perfect.
So I'm wearing green shoes when the snow melts :)

2 kommentarer:

  1. Åh, det var ordentlige vårsko! Ikkje sånne allroundsko som eg her kjøpt. Slit an!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails