mandag 21. april 2008

Fuglesong i skogen

Det var på tide med ei ny veske følte eg. Ein søndags ettermiddag, og ein halv meter japansk stoff seinare hadde eg denne:
It was time to make a new bag. One sunday afternoon and 1/2 yard of Japanes fabric later I had this ready:
Eg fekk endeleg brukt dette stoffet. Har fundert ei stund på kva det skulle bli. Og eg måtte tenke litt før eg turde å klippe. Hadde berre ein halv meter... Skogen har gule fuglar på den eine sida, og epler på den andre. Eg brukte begge deler, kanskje litt råflott med alt på ei veske, men slik blei det denne gongen.
I have been thinking about what I could do with this fabric for a while. And it was a little bit scary to start cutting. I only had 1/2 yard. I decided to use both halves (the birds and the apples) in this bag. A little extravagant maybe:)


Slik blir veska i bruk. Beklager litt dårlege bilder. (Tatt i ein mørk gang i eit støvete speil).
This is the bag in action. Sorry about the not-so-good photos. (Taken in a not quite clean mirror).

5 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hilsen og oppklarende svar på linerlemysteriet mitt. Veska du har sydd er jo helt super!!
    Ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott veske!!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott veske!

    Gry

    SvarSlett
  4. Hei, Veldig flott veske! Er det lov til å spørre hvor du har fått tak i stoffet? Fikk lyst til å lage en kjole av det til min lille snuppe.

    Tone

    SvarSlett
  5. Stoffet har eg kjøpt hos nuno+ i (japansk online butikk).
    http://www.nuno-plus.com/index.php?main_page=product_info&cPath=14_1&products_id=15

    Det ser dessverre ut som stoffet er utsolgt no.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails