fredag 20. august 2010

Back in business

DSCF3849

Og så var ferien brått over…

Sjølvsagt samtidig som vi fekk dei aller finaste dagane i sommar. Og personalrommet/kontora på loftet i det gamle skulehuset vårt var oppe i 28 varme grader på det meste… Litt fro varmt for dei fleste.

Men no begynner ting å kome på plass. Eg har 2. klasse i år og det er deilig å starte med ein gjeng som vande med systemet og klare for alt.

DSCF3886

Og i år hugsa eg også å ta med blomstrar frå hagen til å pynte på kateteret.

I sommar fann eg meg ekte skinnveske på bruktbutikken, så no er eg skikkeleg lærar med skikkeleg lærarveske :)

DSCF3854  This week has been the warmest and sunniest this summer, and of course this was the first week back at work…

The children started thursday and it was fun to meet my class again. 2nd grade this year.

One day at the thriftshop I found this leatherbag. Perfect for my schoolbooks. A typical teacherbag :)

1 kommentar:

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails