søndag 27. februar 2011

Det liknar på…

…eit kjøkken, faktisk! Eg har hatt god hjelp av bror og svoger i helga og kjøkkenskapa er oppe!

006b

No manglar eg berre benkeplate og kvitevarer og slikt….

011b

Eg har berre ikkje fått bestemt meg for kva slags kvitevarer eg vil ha…Dei skal vere integrerte, og eg skal ha induksjonstopp, men ellers… Altfor mykje å velge mellom!

Har de nokre gode tips til merke/type? 

013b

Oooo, så mange skap!

Som de ser har eg også ein flisejobb å gjere etterkvart…

010b

I vitrineskapet har nokre småting fått plass, så lenge.

Og no ser eg fram til vinterferie og kjøkkenjobbing Smilefjes

--------------------------

Progress in my kitchen! With good help from my brother and brother-in-law, my kitchen cabinets are up on the walls!

It’s starting to look like a kitchen. With lots of space to put things!

Still many things to do, though.Smilefjes

 

5 kommentarer:

  1. looking good! I love the blue in your kitchen :)

    SvarSlett
  2. Dette går så det suser, og flott blir det...

    SvarSlett
  3. Det ser lekkert ut! Ikke lett det med hvitevarer. Ta deg tid, det skal passe både til lommebok og funksjon. For meg, kritiske punkter: god kjøkkenvifte (må være støysvak, og ha stor uttrekkssone) og oppvaskmaskin må værestøysvak.

    Ha en produktiv uke!

    SvarSlett
  4. Oh, I love your kitchen, it looks very nice and so much space!!!
    We want to remove our kitchen but we did'nt have so much space so it's
    difficult to find something ;o)
    Thanks for visit my blog and have a nice week!
    Groetjes,
    Maren

    SvarSlett
  5. Hei og hopp.
    Jeg digger bloggen din, så derfor ligger det en hyggelig overraskelse til den på bloggen min: diddis.blogg.no

    -Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails