torsdag 31. mars 2011

Nesten april

Tenkte eg skulle klare å lage eit siste innlegg før vi stormar inn i april. Då aukar antalet innlegg i mars med 100%… til to… Ikkje akkurat voldsom aktivitet her i det siste.

Men eg har tru på at eg snart er inne i husværet mitt og at eg kan pakke ut symaskina mi og fleire av  hobbysakene. Eg saknar symaskina altså. Har mange ting på planar-om-å-sy-lista.

DSCF4774

Kvitevarer, benkeplate og vask er i hus. No må dei berre “puslast” saman. Pakka ut benkeplatene i kveld og la dei på plass, berre for å finne ut at dei nokre mm for store. Så då må karane fikse litt i morgon. Kanskje er vask og platetopp på plass i morgon når eg kjem frå jobb…

Eg malar karmar og prøver å ikkje irritere meg over humpane i golvet. (Ikkje berre berre å legge parkett over gamalt limoleumsgolv som ikkje var så flatt som vi trudde...)

DSCF4786

Og så prøver eg å lokalisere alle plakatar og trykk eg har kjøpt dei siste åra. Har ikkje heilt bestemt meg for om eg likar svarte, kvite eller gamle rammer best. Kjem til å bli ei god blanding tenkjer eg.

DSCF4782

Dei oransje vasene mine har fått selskap av eit par syskjenborn i turkis og gult. Dei står i vinduskarmen (som treng pussing og maling) og ser ut på restane av gamlekjøkkenet på terrassen. Så snart snøen smeltar vert det tur til reinhaldsverket!

HNDLAG~2

Og så over til noko heilt anna.

For ei stund sidan las eg om Håndlaga 2011. Ei konkurranse i handlaga saker og ting. Der kunne ein nominere ting i 8 kategoriar, og ein fekk lov til å nominere ein sjølvlaga ting og noko frå andre. I eit frimodig augeblikk nominerte eg hekleteppet mitt.

Og i dag såg eg at teppet er ein av dei ti finalistane i kategori 5 – “til hjemmet”. 

Har de lyst til å stemme på teppet mitt så kan de det, altså. Hint, hint… Men der er også mange andre fine saker, sjølvsagt. Og de kan stemme i alle kategoriar. Klikk og stem!

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott samling med plakater og trykk! Syns de forskjellige rammene også var fine jeg.

    SvarSlett
  2. those vases are beautiful ! ( the picture too )

    SvarSlett
  3. Det er kjekt å se at du "finnes" fortsatt! Herlig med mye farger - og teppet ditt har jeg selvsagt stemt på.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails