onsdag 11. juli 2012

Kake!

005

Det var faktisk fint vêr nokre dagar i forrige veke. Siste soldag var fredag, sidan då har skodda vore her…

Men eg rakk faktisk å ha familien på grillmiddag. Inviing av kulegrillen eg arva frå systra og alt!

(Skal tru om det vert høve til å bruke grillen fleire dagar i sommar? Ser dårleg ut den neste veka…)

Og til dessert hadde vi denne kaka. Nam! Oste-iskake med bær.

Oppskrifta fann eg på bloggen Call me cupcake. Mi kake blei ikkje heilt så høg og fin som den på bilda, men ho var god.

Eg skal nok prøve fleire av Linda Lomelino sine kakeoppskrifter for eg har kjøpt kokeboka hennar også. Jammen bra eg har bursdag snart!

006

We had a few days of nice weather last week. I managed to have my family over for barbeque dinner before the fog came to stay (It's been grey weather since…)

The best part of the dinner was the cake for dessert!

The recipe is from the blog Call me cupcake, by Linda Lomelino. Easy to make, and it tasted good! I've bought her cookbook too, so there will be more cakes.  Good thing it's my birthday soon…

008b

5 kommentarer:

  1. Sommervær, familie, venner, god mat! Høres perfekt ut. Viktig å ta vare på de fine dagene! :) Så får vi krysse fingrene for at det kommer fler.. :)
    LenaE

    SvarSlett
  2. Mmmm, den kaken så god ut, må prøves! Ha en god helg hos deg!

    SvarSlett
  3. Ohhh, yummy! Your cake looks great. Just the right photos for such a day, it's raining cats and dogs here today. Thanks for these summerly impressions!

    SvarSlett
  4. Mouth-watering!
    Do you want to exchange weather? I'll give you my daily 35C for your fog. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh yes, please! We've had the fog hanging here for a week now. It's quite enough. But I'll think it would be enough to get 25 of your degrees... 35C is too much for me :)

      Slett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails