mandag 21. januar 2013

All you knit is love…

All you knit is love og Knit for your kid er to fine strikkebøker av Susie Haumann. Eg har skaffa meg begge to, og har strikka to plagg frå førstnemnde bok til no.

MInsteniese fekk denne kjolen til jul.

Smilla's kjole

077

072

Og i romjula blei denne Vest med snoning strikka til minstenevø.

065

066

068

Det vert nok fleire prosjekt frå desse bøkene etterkvart

-----------------

I bought two new knitting books before Christmas: All you knit is love og Knit for your kid by Susie Haumann.

They're danish and the patterns are quite lovely. I have made two garments from them so far.

9 kommentarer:

  1. Flotte prosjekter! Nettopp ferdig med islenderen fra samme heftene, og synes vesten du har strikket er så fin at den går rett i køen.

    SvarSlett
  2. Holder på med jakke i vevstrikk selv :) superfine saker du har laget!

    SvarSlett
  3. Så fine. Går og venter på at postbudet kommer med All you knit is love, så skal jeg nemlig også strikke Smilla-kjolen.

    SvarSlett
  4. Solveig, your knitting is so lovely...it's that great combination of classic stitches given a contemporary feeling. Bravo!

    xo

    SvarSlett
  5. harika.. çok güzel olmuş ellerine sağlık..*-*

    SvarSlett
  6. Venter den første boka i posten, gleder meg :) nydelig kjole og vest :)

    SvarSlett
  7. Saa fine. De to boekene skulle jeg kanske lure litt paa.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails