onsdag 10. juli 2013

Stjernepute

044

Hugsar de slike runde hekleputer som bestemor hadde?

Eg kom over ei oppskrift og måtte prøve meg på ei slik. Puta vert hekla som ei sikksakk-strømpe. Til slutt berre snurpar du saman byrjinga, puttar ei rund pute inni og snurpar igjen andre enden.

Remember the round crochet pillows grandmothers used to have?

I found this pattern and had to try it. The pillow is made as a chevron tube, and when you are finished you just put a pillow inside and close the edges.

IMG_20130623_210157

Stjernemønsteret kjem av seg sjølv når du snurpar taggane saman. Eg har ikkje heilt bestemt meg om eg skal ha knapp i midten eller ikkje…

Og stjernemønsteret endrar seg etter kor breie striper ein heklar…

The star pattern (or pinwheel) just happens when you pull the points together. The star pattern gets quite different when you change the width of your stripes.

045

Mønsteret er for ei lita pute, med 9 taggar på stjerna. Eg la til ein tagg ekstra Og fekk ei pute på ca 35 cm i diameter, men de kan sikkert legge til fleire taggar dersom de vil ha ei større pute.

The pattern is for a small pillow, with 9 points on the star. I made one point extra and got a pillow with a diameter of 35 cm.

046

048

Mønster / Pattern: Pinwheel PillowGratismønster her / Free pattern here

049

6 kommentarer:

  1. What a clever design that is, Solveig. I also like your color choices...they have a very pleasing vintage air.

    xo

    SvarSlett
  2. I love your cushion cover, it is so different.
    Lovely work.

    Sally x

    SvarSlett
  3. love love love love

    SvarSlett
  4. Wow, its really clever and very original, love it!

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Hva slags garn har du brukt? En annen ting: Jeg elsker fargen på hylla i bakgrunnen. Har du malt den selv? Har du i så fall fargekoden? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har brukt forskjellige superwash garn; Karisma, Falk og Smart.
      Hylla er malt med S1020-B50G

      Slett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails