onsdag 28. august 2013

Feriegarn

Plutseleg var det jobb igjen… Eg er i gong med ei ny 1. klasse og omstilling frå store elevar (4. klasse) til ganske mykje mindre born. Mykje å hugse på, men veldig kjekt.

På ferieturen min kom eg over ein Rema 1000-butikk med godt utval i garn (!) Mange fine fargar også. Så plutseleg gjekke eg der med eit handlenett fullt… På bilturen vart det hekla ei puteframside etter puslespelmetoden:

9e63e066011711e3ab9b22000aa821e6_7

Vel heime kom eg over eit nytt bølgemønster. Det måtte også prøvast… Eg starta på eit babyteppe.

924b9eea027f11e3b84422000a1fa53a_7

Det vart litt spenning på slutten om eg hadde nok garn. Vi har ingen Rema 1000 i nabolaget her som har noko særleg med garn… Men eg hadde akkurat nok til dette prosjektet.

081

Eg fann ein blondekant på Pinterest som eg brukte rundt til slutt. Men på dei bølgete sidene måtte eg improvisere ein del for å få det til å stemme. Dei to sidene er heller ikkje like. Men det gjer ingen ting.

Blondekanten finn de mønster til her.

073

075

I bought some yarn on my vacation. Made a front for a pillow in the car on the way home. Then I came across the pattern for the Wrigly Ripple. So I started on a baby blanket…

I was worried that I didn't have enough yarn, but  luckily I did.

I made a lace border, had to tweak it a bit on the wavy sides of the blanket.

Pattern for the bordere here.

084

085

13 kommentarer:

  1. Lilla er min favorittfarge, så dette var helt i min smak. Nydelig kant på hekleteppet :)

    SvarSlett
  2. Ih, hvor har du været flittig i ferien. Tæppet er smukt og med en yndig kant på. Pudeforstykket er også blevet sødt :-).

    SvarSlett
  3. Fantastiskt fin! Jag tycker verkligen om spetsen också, var kan man hitta mönster på den? :)
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Meinar du blondekanten? Eg har lagt inn link til den no,

      Slett
  4. Det var fine bølger. Ikke sett før. Fargene ligner på det siste bølgeteppet jeg har laga.Jeg ser ofte innom Rema 1000 butikker, men har aldri funnet garn der. Ser mange kjøper gardn på denne butikken.
    Lykke til med den nye klassen din.

    SvarSlett
  5. WOW! what a wonderful work!

    Greetings from Germany
    Traudi aus dem Drosselgarten

    SvarSlett
  6. It is a very lovely blanket. I am about to start on making a blanket too but I can not decide on a pattern. This one looks really pretty. Did you like it to crocheting this one?
    Greeting, Brigitte/A

    SvarSlett
  7. Beautiful colours and I love the lace edging. I am so glad you translate your blog into english!

    SvarSlett
  8. This is a lovely afghan! The pattern doesn't mention when to change colors. How did you decide how many rows to make of each color? I noticed some are 1, some 2 and some 3.

    SvarSlett
    Svar
    1. I only used the pattern for ripple pattern. The colour changes are my own pattern, and very easy. I used all the colours making 2 rows, 1 row, 2 rows, 3 rows, 2 rows, 1 row, 2 rows.

      Slett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails