mandag 6. januar 2014

Ei oppsummering…

… av 2013 kan vel passe no, sånn før vi kjem altfor langt inn i det nye året.

Det blei eit labert år på bloggefronten… men eg kjem til å halde fram med blogginnlegg i ny og ne… Eg bestemte meg allereie frå starten av blogginga at eg ikkje skulle ha noko press på meg sjølv om å blogge kvar dag eller noko slikt.

No har også Instagram tatt over litt ser eg – det er litt enklare å slenge ut eit bilde enn å skrive eit innlegg.

Men attende til oppsummeringa.

janfeb13

febmars13

maijuni13

juliaug13 (1)

oktnovdes

This is what I made in 2013… many things finished and some not… and I think I can find even more projects started and not even photgraphed…

Happy New Year!!

149c

152b

10 kommentarer:

  1. Wow Solveig, what a beautiful collection you created during that 2013 that we can still see just over our shoulders.

    I send you lots of warm wishes for lots of creative fun and explorations during the New Year 2014! It is always a great pleasure to visit your site. xo

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint du har laget i 2013!

    SvarSlett
  3. Hekkan! Du har i alle fall ikkje lege på latsida i 2013 :) Utruleg mange flotte prosjekt, og ei sann fryd å følgje bloggen din :) Håpar på mange fine, kreative innlegg i 2014 òg :) Ikkje la instaen ta overhand, er du snill. Blogginnlegg gir så utruleg mykje meir :)
    Kreativ klem frå Kristin

    SvarSlett
  4. You finished lots of projects during 2013 and I'm sure you'll come up with more beautiful ideas in 2014. I am looking forward to seeing them on your blog!
    Happy New Year!

    SvarSlett
  5. HOLA, FELIZ AÑO.. AHORA TE SIGO, PASA POR MI CASITA PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA, SIEMPRE.. TU BLOG ME ENCANTO, ES DIVINO.. TE FELICITO.. LLUVIA DE BENDICIONES PARA TI Y TUS SERES QUERIDOS..
    ZHOBEYDA..

    SvarSlett
  6. Du lager jo så mye fint! Jeg er veldig glad i hekleriene dine da;)

    SvarSlett
  7. Så mykje fint du har laga i løpet av fjoråret! Eg forsøkte å finne meg ein favoritt i kollasjen, men det var så mykje fint at eg klarer ikkje å velje. Likte veldig godt fargane du har brukt på puta med popcornhekling (det var det det heitte?), og genseren med rundfelling var òg heilt nydeleg.

    SvarSlett
  8. Godt nytt år! Så mange flotte prosjekter, jeg liker spesielt trekant-putene dine!
    Alltid inspirerende å titte innom deg :)
    J

    SvarSlett
  9. Imponerande kor mykje fint du har laga Solveig! Gler meg til å sjå kva du lagar i 2014:-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails