fredag 6. februar 2015

Harlekinteppe

IMG_1534b

Her er harlekinteppet mitt. Eg har sett fleire slike rundt omkring, og eg har laga romber før… Denne gongen ville eg prøve å finne ein "flat" måte å hekle rombene saman på.

Eg har brukt mitt gamle rombemønster. Teppet er ca 75 x 80 cm.

Og eg har brukt Smart/Karisma/Falk og 4 mm heklenål. Du kan sjølvsagt bruke det garnet du vil og heklenål som høyrer til. Og lage teppet så stort du vil :)

Lag så mange du treng av desse formene:

IMG_1295b

I teppet mitt brukte eg 38 av desse…

IMG_1294b

… 8 av desse…

IMG_1293b

… og 12 av desse…

Legg dei i det mønsteret du vil ha (Beklager dette dårlege bildet… det var mørketid…)

10809839_304238166449370_1977902879_n

start turn

No er det tid for samanhekling. Samanheklinga skjer i dei diagonale linjene, som du ser. Hekle saman med å hekle 2 fastmasker i kvar rad, og hekle ned den eine sida først. I mellom rombene heklar du 3 luftmasker. Når du kom til kanten heklar du 2 luftmasker før du snur arbeidet. No skal det heklast attende til startpunktet, og rombene på andre sida skal heklast fast.

IMG_1182c

Du skal halde fram med å hekle 2 fastmasker i kvar rad, men i mellom dei to fm skal du hekte fast til romba på motsett side.

Slik:

IMG_1537

Etter å ha hekla 2 fm, ta løkka av heklekroken. Stikk heklekroken gjennom maska mellom 2 rader på motsett side. Ta løkka attende på kroken, dra igjennom maska, og hekle vidare med fastmasker.

IMG_1539

Pilene her viser kvar du vil feste rombene i kvarandre (der du vil dra løkka gjennom maska).

IMG_1271b

I kryssa (der du har 2 x 3 luftmasker) hekalr du 1 lm, 1 lm over luftmaskene, 1 lm.

IMG_1276c

Hald fram som dette til du har festa alle rombene.

IMG_1176

IMG_1276b

IMG_1271

Eg laga ein enkel bord rundt til slutt. Først ei rad med fastmasker, så ein omgong med stavar. Til slutt ei rad med vifter.

IMG_1398b

10903661_1555556274661371_1365298376_n

Håpar nokon prøver seg på mønsteret, og at det er forståeleg nok :)

Lykke til!

18 kommentarer:

  1. Utrolig fint, hadde en bare greid den heklenålen, ender bare opp med krampe i fingrene :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du prøvd ergonomiske heklekrokar? Det finst mange på markedet no som har gode handtak.

      Slett
  2. Så hærleg teppe! Og med godt garn og god heklenål er det fort gjort at eg prøvar meg på noko som dette :) Takkar for god forklaring på samanheklinga; eg grublar stadig over korleis eg skal gjere det...
    Ønskjer deg god helg!
    Siri

    SvarSlett
  3. Takk for at du tar deg tid til å lage mønster av de fine tingene du hekler! Har tidligere blitt inspirert av de fine trekantputene dine, og holder på å hekle trekanter til en slik. Men spørs om jeg ikke må i gang med å hekle romber når jeg er ferdig med trekantene! Veldig fin måte å hekle sammen på! Er så my lettere når man kan hekle det sammen heller enn å sy, men har vært en utfordring å få det flatt som du sier. En riktig god helg til deg :) Bodil

    SvarSlett
  4. Det var et nydelig teppe. Og en flott forklaring. Fikk lyst til å lage et sånt…midt oppi alle andre prosjekter. Hihi

    :o)

    SvarSlett
  5. Merci beaucoup pour ces explications super simples. Cela donne un très bel effet pour une petite couverture.
    Merci à vous,
    Jo

    SvarSlett
  6. Kjempe lekkert. Og så pen måte å hekle det sammen på. Takk for at du viser så godt hvordan du har gjort det:)

    SvarSlett
  7. Oikein kunis! Very beautiful. Thank you!

    SvarSlett
  8. Your work is always amazing!! I just adore the joining in here and the side, too!!! I had in mind to make a harlequin blanket like that but now I am pretty sure I'll do it! Thank you my friend!!

    SvarSlett
  9. What kind of pens did you use to draw that pattern?

    SvarSlett
  10. Lekkert teppe og nydelig forseggjort sammenhekling!
    Tusen takk for at du deler mønster og framgangsmåte!

    SvarSlett
  11. Vilken fin filt! Tack så mycket för mönstret :) Vet du hur mycket garn det gick åt ungefär?

    SvarSlett
  12. Me encanta tu colcha ♥
    Gracias por compartir

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails