tirsdag 26. mai 2015

Konfirmasjonsteppe

I helga var det konfirmasjon i storfamilien igjen. Eg har som mål at å lage konfirmasjonsgåvene, så då var det berre å ta fatt. I vår var det mykje som hende, så eg rakk ikkje å starte på teppet før for 4 veker sidan. Men med full konsentrasjon om eitt prosjekt og nokre kveldar på sofaen, rakk eg faktisk å bli ferdig i tide. Ny rekord kanskje.

IMG_20150425_194821[1]

Eg tok utgangspunkt i Flowers in the snow-mønsteret mitt. Nokre av sirklane fekk ein variasjon på andre runde.

2

192 sirklar vart hekla før det var tid for samanhekling.

3

4

Skulle bruke samanhengande samanhekling, så alle sirklane vart lagt i rett rekkefølge og så tredd på ei snor, slik at eg berre kunne plukke dei fram etter som eg hekla. Frykteleg grei måte, synest eg.

5

20150521_185957[1]

IMG_1913

Skal vise dykk meir om samanhengande samanhekling etterkvart.

IMG_1923b

I bilen på veg til Trøndelag om også kantborden på plass. Den blei ganske enkel.

IMG_1925b

IMG_1920

Strategiske mål og detaljar:

Garn: Karisma, Smart, Falk og noko anna. Heklenål: 4,5 mm

192 ruter, 142 X 104 cm (passe stort til sofakosen).

Vekt: 1265 gram. Farga garn: 672 g (sirklar) + 19 g (kant), 574 g kvitt garn (samanhekling + kant)

IMG_1929b

20150524_192351[1]

My niece had her confirmation this weekend. I wanted to make her gift. The spring has been busy, and I didn't have time to start her blanket before 4 weeks ago. But when I managed to stick to this one project it was time enough to get it finished.

I based it on my Flowers in the snow-pattern, but changed the 4th and last round. I also made a variation on the second round on some of the circles. And I now use the continuous join as you go (cjayg) as often as I can. When all the circles where joined and the border done I had only 30 ends to weave in.

I used wool, DK yarn – 4,5 mm hook

192 circles – finished blanket is 142 x 104 cm

Weight: 1265 grams, 691 grams coloured yarn, 574 grams white yarn

17 kommentarer:

  1. Oj for en jobb og for en gave! :) Også bare på fire uker! Bøyer meg i ullstøvet!

    SvarSlett
  2. Hurtig hurtig :-)) en riktig rekort... gratulere. Hva for en fantastisk gave. Kjempeflott har du laget.
    Super fine farger. Hilsen til deg.

    SvarSlett
  3. It looks wonderful! Such a lovely pattern and the choice of colours is beautiful!

    SvarSlett
  4. Nydelig! Det ser ut som om konfirmanten er fornøyd også :)

    SvarSlett
  5. For en jobb og for en kjempeflott gave! :)

    SvarSlett
  6. Jeg er så imponert at jeg nesten ble litt uvel :)) fantastisk jobb, og nydelig teppe!

    SvarSlett
  7. Jeg sitter her med samme følelsen som Innestemme, jeg fikk helt vondt i magen av å se dette…. jeg startet et for flere år siden, det har ikke blitt mer enn en putestørrelse! Så utrolig flott, tenk å få en slik gave, du er imponerende!!!

    SvarSlett
  8. This is a beautiful present for a confirmation. Your niece looks very happy! x

    SvarSlett
  9. Solveig, those colors are lovely and harmonize so well, too. Seeing them lined up sideways reminds me of delicious macarons! You've created a very fine gift for the confirmation...I am sure that it will be treasured.

    xo

    SvarSlett
  10. Så fin og personlig gave. Heldig konfirmant.....(Hun bor forresten ikke langt unna meg:-))
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  11. Så utrolig lekkert!! Og gjort på 4 uker.... du er rå!! Herlige farger :)

    SvarSlett
  12. Fantastisk fint teppe og så god ide å hekle teppe i konfirmasjonsgave. Et fint og varmt minne!

    SvarSlett
  13. Underbar filt! Självklart blev konfirmanden jättenöjd. Jag gillar de runda "rutorna" och sättet de virkas ihop på.

    SvarSlett
  14. Jättefint blev det. Jag kommenterar kanske inte så ogfta Solveig, men jag följer dig ihärdigt ska du veta. Ditt †äppe inspirerar mig till att avsluta min.
    Klem
    Annette

    SvarSlett
  15. I love this. I have ever seen nothing so beautifull. I got a huge inspiration from this. Thanks,
    Riitta from Finland

    SvarSlett
  16. Så nydelig teppe - og for et vakkert stykke arbeid på kort tid. Mektig imponert. Veldig kjekk gave å gi - og kunne få. Heldig konfirmant :D

    Den sammenheklingen der var ukjent. Smart løsning - kanskje? Ikke så dreven med kroken, men har som mål å hekle tilsvarende teppe til eldste jenta mi. Garnet jeg kjøpte inn vil ikke bli brukt - det blir for tungt. Må ha lett ullgarn :) *Suger til meg inspirasjon her* Takk :D

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails