mandag 29. juni 2015

Rhododendron og låge skyer

Ikkje så mykje å skryte av, sommaren så langt. Vi jublar kvar gong sola visar seg og trur at no vert det betre. Men så kjem skyene attende…

IMG_2156

Kan bli ein god strikke-med-ull-sommar dette.

IMG_2157

Men gras og blomstrar veks, sjølv om dei også trivast best med sol. Og stemorsblomstarne eg planta ut til påske er stadig like fine. Akkurat no er rhododendronen min på det flottaste. Synest denne mørkerosa fargen er så fin.

Kjem sikkert attende med litt strikkenytt etterkvart Smilefjes

IMG_2159

The clouds are hanging low again today. The summer so far has not been much to talk about. So cold and wet. Still, every time the sun comes out we think now it's starting! And then the clouds come back…

It will be a good summer for crafting with wool Smilefjes

But in my garden things happen. I love the colour of my rhododendron!

4 kommentarer:

  1. Så artig det var å sjå nedover bloggen din igjen. Eg har ikkje vore så flittig i det siste, så no tek eg meg meir tid. Vakker blomstring i år;) Eg var innom Singerheimen for eit par år sidan, og det var artig å sjå den igjen no. Den kaka til 1-åringen var fantastisk fin! Og eg er sikker på at den smakte også;) For ikkje å snakke om den heldige konfirmanten! Snakk om gåve for livet. Ønskjer deg ein fin og kreativ sommar. Sola kjem, veit du;)

    SvarSlett
  2. That is such a beautiful rhododendron bush! I have a light pink one in my garden which was covered in blooms. So pretty!

    SvarSlett
  3. Solveig, our summer so far is also a bit of a mixture, with some days very good for wooly knitting...others when it is unthinkable to pick up those knitting needles!

    How beautiful your rhododendron is in those slightly moody photographs! Perhaps those colors will inspire some knitting? xo

    SvarSlett
  4. Nydelige Bilder, ønsker deg en flott sommer!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails