fredag 28. mai 2010

Stoffblomst-ring

Via Craft: kom eg hit til Make it Do og ei grei oppskrift på korleis ein kan lage ein enkel ring av stoff.
Oppskrifta er opprinneleg frå bloggen V and co. Og der finn de også fleire oppskrifter (som iallfall eg har tenkt å sjekke ut).
Testa ut oppskrifta no i ettermiddag og brått hadde eg tre nye ringar.
Sånt kan vi like.
Du treng berre nokre stoffremser, ein limpistol og ein justerbar ring (frå hobbybutikken f.eks).
Eg prøvde med forskjellige stoff, men ser at det blei finast med grovare stoff, som det lyseblå linstoffet.
Limte på litt bling på den raude og den oransje ringen.

--------------------
Via Craft: and Make it Do I came to V and Co and this nice tutorial for how to make an easy fabric flower ring. 

3 kommentarer:

  1. Kjempefine!
    Takk for tipset. :)
    Ha en fin helg.
    LenaE

    SvarSlett
  2. Åhh, de ringene var jammen flotte.... :O)
    Det er så mye kreativt og dekorativt man kan lage... :O) Jeg blir så isnpirert!

    go helg!

    SvarSlett
  3. Waouh carrémznt trop génial!!!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails