fredag 5. august 2011

Hekleleik

007

Etter å ha hekla ferdig 72 sirklar var det på tide å gå laust på endefesting. Greitt å vere ferdig med dei før eg heklar 4. og siste runde.

After making 72 circles it was time to tackle the ends before crocheting the 4th and final round.

009

Men når endane var festa kunne eg leike meg litt. Ein av mine favorittaktivitetar er nemleg å leike med heklesirklane. Og å ta mange bilder…

With the loose ends all done I could do one of my favourite activities – playing with the circles - and taking lots of photos…

011

014

015

Eg har ni forskjellige fargar her og for å hjelpe meg til å fordele fargane likt utover brukte eg eit ferdig sudoku. Sparte meg for mykje tenking og sirkelflytting.

I have nine different colours here, and to help me lay them out I used a finished sudoku puzzle. Each colour got a number. That saved me a lot of thinking and moving of the circles.

020

Så var det på tide å gå attende til heklinga.

And now back to the crocheting.

022

Og jammen var det bra at eg har oppskrifta her, for no hadde eg heilt gløymt korleis eg hekla siste runda. På tide med ei oppfrisking tydelegvis…

It’s time I tried this pattern again, I had completely forgotten about how I did the last round. A good thing I have the pattern here

18 kommentarer:

  1. Så fine lapper! Blir sikkert fint når det blir helt ferdig;)

    SvarSlett
  2. Hi,
    oh it's very nice
    grettings Crissi

    SvarSlett
  3. Ja, det er en fordel å dokumentere det man gjør. Jeg glemmer i alle fall utrolig fort hvordan jeg gjorde ting... Blir skikkelig fint - nydelige farger!!!

    SvarSlett
  4. Oh very pretty, I love the colours!
    Esther.

    SvarSlett
  5. Mmm ... fine farger! Og sudoku - smart ide!!

    SvarSlett
  6. Det bliver bare super flot. Farverne ville jeg aldrig have fundet på, men de er fantastiske.

    SvarSlett
  7. Geni!

    I'm totally stealing that sudoku idea the next time I make a blanket! ;-)

    SvarSlett
  8. Great shots. OH, How, I adore this already. Love the Polka Dot background. But then that's what's on my toes now. Pop by to see....

    SvarSlett
  9. Oh so pretty pretty pretty! I love the colors, that white border and of course your picturework is amazing again.

    Have a happy weekend!
    Love, Maaike

    SvarSlett
  10. Det blir så fint. Men jag måste få ställa en fråga, Går det inte att virka in ändarna när man virkar runt?
    Sarah

    SvarSlett
  11. Det går nok,men eg syns ikkje det blir fint når mønsteret har "hopp". Føler ikkje at det blir sikkert nok heller... Vil ikkje at endane skal bli lause igjen etter bruk av teppet.
    Så eg syr dei fast - og når eg gjer det undervegs virkar det ikkje som ein altfor stor jobb :)

    SvarSlett
  12. Så lurt å bruke sudoku! Blir eit kjempeflott teppe. Likte forøvrig veldig godt flisane på kjøkkenet :)
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  13. It's so nice when you play with your circles. I think of you everyday when I do mine. Thanks agian for the pattern !

    SvarSlett
  14. What a clever idea to use a sudoku puzzle! And what a lovely finished blanket.

    SvarSlett
  15. I love your little circles...cant wait to see the final product...its going to look Amazing!!!
    Mxo

    SvarSlett
  16. Fint hekse teppe du har. Fina färger.
    Jag har också hexagon project på gang. Vennligst gå å se min?

    kahviajakanelia.blogspot.com

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails