torsdag 25. august 2011

S

Bokstavar er frykteleg “in” i interiør-kretsane har eg sett. (Iallfall har det vore det…)

Eg har begynt å samle på bokstavar også, men kjem nok ikkje til lage så mange ord med bokstavane mine. Har nemleg bestemt meg for å berre samle på S’ar faktisk… Skal tru kvifor… (hi hi)

Planen er å fylle eine veggen i trappa med dei.

021

Her er ein S eg har pynta sjølv. Basis er ein papp-S frå Panduro. Banda kjem frå mi lille samling av pynteband… Det var berre å klippe dei i passeleg lengde og lime dei fast med limpistolen. Ikkje så frykteleg avansert, men ein kompliserande faktor var nok at S-en stort sett er laga av kurver… Litt enklare å pynte ein H for eksempel…

---------------

I collect letters too. And only the letter S. I’m sure you can guess why…

My plan is to decorate one wall with them. So far I have a few. This is one I decorated myself. A paper letter from a craft shop and a few ribbons from my little ribbon stash was all I needed. I glued the ribbons on using my hot glue gun. Not too complicated, but it would have been easier if my letter was a H. Too many curves in a S…

4 kommentarer:

  1. Kul. Min S-datter har sikkert lyst til å herme - jeg skal vise henne bildet. :-)

    SvarSlett
  2. I saw your profile on Ravelry. I love your blog and all the things you make. So colourful, so creative, so beautiful !!! Thank you !

    SvarSlett
  3. SSSSSSStilig! Jeg er ikke sånn veldig begeistra for alle bokstavene jeg ser i interiørblogger rundtomkring, men den der var kul. Selv har jeg en litt for kjedelig forbokstav til å anskaffe den som interiørbokstav.. Er liksom bare en strek :/

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails