tirsdag 23. august 2011

Start

Og så plutseleg var vi i gang med nytt skuleår. Eg har tredje klasse i år har nokre bøker å bli kjent med no som ny halvårsplan skal på papiret. Difor har det vore lite aktivitet utanom jobb siste veka.

Er no skikkeleg på plass i huset mitt, og prøvar å finne plass til alle sakene. Det blir flytting på saker og ting før eg finn ut kvar dei passar best.

Og sjølvsagt står det igjen ein del ting å gjere; lister rundt døropningar, sokkel og lyslist på kjøkkenet, litt silikon her og der, eit par nye taklampar må kjøpast, bilder på veggane må hengast opp, etc, etc…

Last week was the start of the new school year. A busy week, not much time for other things than work. I’m trying to get organised in my new house. I still have many things here and there, not sure where the right place for everything is. I guess I’ll move things around for a while until I find out their perfect place.

031

Kjøkkenbenken blei brått full, men her ser de litt korleis det skal bli. Ikkje heilt styla ser eg, var mitt i brødbakinga… Fliser og fuger er det siste som kom på plass i ferien.

This is my not-very-styled counter top. We did the tiles a few weeks ago.

037

Bursdagsgåva til meg sjølv i år.

And this was my birthday present for myself.

024

Eg samlar på… alt for mykje, kanskje… Men det har eg gjort heilt sidan eg var liten. Denne settekassa fekk eg av foreldra mine eit år, og den har alltid vore ein favoritt. Mange av småtinga her har eg hatt le-e-enge. Mange minner der…

I’m a collector. And I do collect too much, probably. I got this shelf a long time ago and it has allways been full of small things, many of them I’ve had since a was little.

025

027

028

Nokre andre samlingar…

A few other collections…

3 kommentarer:

  1. århh , du samler også på små porcelænsfigurer :-))

    SvarSlett
  2. Det blir kjempefint hos deg, Solveig. Ja, de første ukene er "harde", så går det seg til.
    Flotte samlinger du har! Blir moro å se dem i virkeligheten, en gang ("truer" ennå med å komme på besøk...men har ingen konkrete planer ennå...)

    SvarSlett
  3. For ein nydelig blåfarge på veggen! Eg likar også godt dei tidlause flisene, kjøkkenet ditt ser kjempekoselig ut!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails