mandag 11. juli 2011

Hage

No har eg faktisk eigen hage. Men der har hekkeplantene fått vakse fritt i mange år. Så dei var på god veg til å ta over heile området. Eg har gått hardt til verks med hagesaksa og har tenkt å ta vekk alt. Vil heller ha nokre bærbusker der.  Heldigvis har eg ein sterk bror som kan hjelpe til med å grave vekk røtene.

013

Ei rot har vi fått opp no, og hagen byrjar å likne på ein åker…

035

Men sjå, noko fint har eg som skal få stå. Rhododendron og peonar. Hurra for dei! Og så har eg ei rosebusk som har overlevd vinteren.

Dei stakkars peonblomstane låg nesten flate etter styrtregnet vi har hatt i det siste, så eg tok med meg eit par inn i ei vase. Nydeleg!

043

Og til neste år vil eg plante fleire peonar i andre fargar.  

046

-------

I have peonies in my garden! The only things that looks good there right now. I’m still trying to get rid of the bushes that have been left to grow for a long time. My brother helped to dig up the roots.

I think I should plant more peonies next year.

1 kommentar:

  1. Your peonies are so beautiful! They're one of my favourite flowers! Good luck with your hedge! Looks like hard work!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails