tirsdag 12. juli 2011

Stolar

Eg samlar på stolar.

Og har no fleire sortar, ein av kvar. Etterkvart som dei kjem i hus får dei også nye fargar. Kvar sin, sjølvsagt.

030

Dei som har puter skal få nye trekk, og dei som ikkje har puter skal få det – ein gong. Stolen til høgre her fiksa eg for to år sidan, den blå til venstre fann eg ferdig malt på bruktbutikken.

022

No får dei snart selskap av denne. Skikkeleg grønn, ja. Ein annan stol ventar på knallgul maling. Så då må eg berre finne eit par stolar til. Raud og oransje må eg også ha.

----------------

I’m collecting chairs. All different, and they all get different colours. This is my collection so far. The plan is to give them all patchwork seats or pillows. I have another chair waiting for yellow paint. And then I only have to look for two more chairs, I must have a red and a orange one too.

3 kommentarer:

  1. Morsomt når det er gjennomført :)

    SvarSlett
  2. Syns det var ei artig samling. Fine farger frisker skikkelig opp. Du setter virkelig ditt særpreg på heimen. Det er en fin ting.
    Hilsen Wenche.

    SvarSlett
  3. Vilken kul idé! Jag gillar också stolar. Har ett antal olika som jag fyndat på loppis. Kanske jag borde ge dem en make over precis som du gjort. Inspirerad. Och ja, jag är helt ny här. Trevligt ställe! :D

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails