torsdag 8. april 2010

Det vårast

Ahh, det er vår. I dag var det deilig temperatur ute. Og eg høyrte den første bokfinksongen.

I ettermiddag blei eg inspirert av sola og starta på ei veske i oransje voksduk frå Stoff og Stil.

stoffogstil

(bilde frå Stoff og Stil)

Eg har berre hankane igjen, men er ikkje heilt sikker på farge dei skal vere. Kvitt burde passe til dei kvite prikkane, men då blir hankane litt fort skitne… Hmm… Kan det går med brune hankar, tru? Eg får fundere på det til i morgon.

Inspired by spring an the sunshine today, I started sewing a bag of the orange fabric above.  (From Stoff og Stil). I’m allmost done, but am not sure about colour for the handles. White would look ok, but I might go for an contrasting colour. Brown? We’ll see.

 

lam

Og så må eg berre vise fram eit av årets pandalam frå øya vår. Der har det kome 31 nye lam til no, og alle hoppar og sprett omkring. Går det an å verte søtare?

And I just have to show you one of this years “panda”lambs from my fathers sheep. 31 lambs are jumping around on our island. Today he discovered that one of the sheep had got triplets! Luckily they were all ok.

3 kommentarer:

  1. Urkult mønster! Polkadots går aldri av moten.

    SvarSlett
  2. Lykke til med veskesyinga, tenker det blir pent. Det lammet er jo noe av det søteste jeg har sett. Vakkert bilde.

    SvarSlett
  3. Synes kleshengerene du har kledd på ble kjempeartige. Høres spennende ut med veske laget av voksduk, håper vi får se resultatet:) Åsså var det lammet da, hælledussn kor søt går det an å værra? Klem fra fru Strøm

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails