søndag 25. april 2010

Hekleri – heklera…

DSCF2847Så gjekk det kjapt ei veke til. Vi har hatt både sol og snø denne veka også. Men vi er overtydde om at våren har overtaket.

Eg var innom den eine bruktbutikken ein dag og snappa med meg ein del gamle putetrekk + nokre dynetrekk. Deilig og mjukt stoff som sikkert kan brukast til eit eller anna :)

Another week over, and we had both sun and snow this week too. But we are convinced that spring will win in the end.

Here’s some old fabrics I found on a visit to the thrift shop.

DSCF2922 Eg har vore flink med heklekroken og produsert nesten 50 trur eg. Så no er det berre å få hekla dei på teppet. Og eg har ikkje starta nokre nye prosjekt – sjølv om idéane stadig poppar opp…

Eg blir vist aldri lei av å fotografere desse heklesirklane.

DSCF2928 DSCF2937bI’ve been a good crocheter this week and made about 50 circles for my afhgan. I should be able to finish it soon. I never get tired of taking photos of these…

DSCF2933

6 kommentarer:

  1. Hei! Du er kjempefling ☺ gleder med til å se det ferdige teppet. Ser ut som det er brukt mange fine farger ♥

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  2. gleder meg til å se resultate, men hvordan skal du få disse sammen?

    SvarSlett
  3. De ser lette ut å hekle, men noe sier meg at det ikke er like enkelt å sette de sammen...

    SvarSlett
  4. De heklelappene dine er så utrolig lekre, men jeg blir helt svett på dine vegne ved tanken på at de skal sys/hekles sammen :-)

    SvarSlett
  5. Åhh, det blir nok et flott teppe i herlige farger. Jeg har foresten planer om å hekle meg en sånn hexagon veske som du har så flott turtial på... :O)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Naaaaawh, for noen søte lapper:-) Utrolig at du får tid til sånt som dette! Hva er hemmeligheten? Gimmegimmegimme...:-p

    Hilsen ei som sliter med å få overskudd til sånne koselige prosjekt..:-p

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails