onsdag 28. april 2010

Vi heklar vidare

DSCF2962

Fast bestemt på å bli ferdig snart heklar eg vidare. No har eg hekla på 2 rader á 10 ruter + ein rad med 13 ruter for å gjere teppet litt breiare.

Måla akkurat no er 11 x 13 ruter. Eg skal sjå om 11 x 15 kan vere stort nok. (Lageret av kvit tråd minkar så det spørs om ikkje eg må slutte då i alle fall, for denne garntypen har dei ikkje her i bygda.)

- Og eg synes faktisk det går ganske fort å hekle alt saman. Tok tida på meg sjølv og “påhekling” av ei rute tok ca 5 min.

Eg passar på å feste trådar innimellom slik at det ikkje blir “tusen” trådar å feste til slutt…

DSCF2964

I’m making process, and am quite set on finishing this afghan now. It is now 11 x 13 squares, and I’ll see if it is enough when it’s 11 x 15. (My stash of the white yarn is getting smaller so I might have to stop then anyhow.)

12 kommentarer:

  1. Herleg teppe. desse rutene med runding i midten er så fine. Kjekt med slike fine fargar også. Lykke til med heklinga så får iv håpe tråden hell så lenge du vil :)

    SvarSlett
  2. Dette blir utrolig flott!!! Håper jeg en gang får mot til å begynne på et sånn prosjekt! Men først må jeg lære meg å hekle...

    SvarSlett
  3. your blanket is looking so beautiful !!!!

    SvarSlett
  4. It's very beautiful. I really hope you have enough white yarn to finish it!

    SvarSlett
  5. Å så stort og flott. Helt nydelig.

    SvarSlett
  6. Teppet ditt blir fantastisk flott... :O)
    Det blir så delikat med den hvite kanten rundt alle sieklene... :O)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Fantastisk teppe!

    SvarSlett
  8. For et eventyrlig flott teppe! Jeg er mektig imponert - ikke minst over all trådfestingen... ;) Her i huset begrenser jeg meg til vanlige bestemorruter, men dine ruter er så lekre at jeg blir helt inspirert til å prøve meg dem også.

    SvarSlett
  9. Imponerende arbeid! Det inspirerer :)

    SvarSlett
  10. Kjempeflott teppe, jeg har også heklet meg et (vognteppe da)ende opp med 117 ruter, (tror det ble 13x9) men det ble nå ganske så flott :) Takk for at du delte oppskrift :) Bilde ligger på bloggen min :) God helg!

    SvarSlett
  11. Kjempefint! Og kjempekjekt å lese, artig å finne nåken som er i frå min verden og snakkar mitt språk :) Skal bruke meir tid på sida di merkar eg... no har eg akkurat fått sving på hekleblomstrar, så eg treng snart ei veeldig god opplæring på korleis eg får dei i hop til eit godt teppe. Stå på!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails