fredag 30. april 2010

sms vs hekling

Snart fredagskveld igjen. Eg er snart klar for å plassere meg i sofaen.

Men i kveld må eg sjonglere mellom heklenål og mobiltelefon.

Familien gjer seg nemleg klare for å stemme på niese Emilie! Fleire er med i salen og resten heiar frå sofakrokane.

emilie_omland_grims_799625q (bilde frå tv2.no)

Og dersom du ser på og har nokre stemmer til overs, så send sms med tallet 4 til 26400

Her er videoen frå første audition igjen.

PS: Vi stemte og stemte, men det hjalp ikkje heilt fram til finalen denne kvelden…

Men vi er stolte av ei nydeleg jente, og ein flott innsats!

3 kommentarer:

  1. Hei! Så moro... :O)
    jeg skal stemme på Emilie! Ønsker deg en heklende flott kveld foran tv*n... :O)

    Klem

    SvarSlett
  2. vi stemte vi også.. hun er kjempe flink..

    SvarSlett
  3. Så flink hun var! Jeg sitter litt langt unna norsk tv, så jeg ante ikke en gang at dette programmet var på norske skjermer... Synd hun ikke kom videre!

    Ville egentlig si tusen takk for flott oppskrift på 'sirkler' i firkanter.' Gleder meg til en ledig stund hvor jeg kan komme meg i gang!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails