torsdag 13. august 2009

Ein koffert full

koffert

Eg fann ein ny gammal koffert på bruktbutikken for ei stund sidan. Sidan regnveret bøtta ned ute i dag, tok eg ein liten ryddedugnad inne. Stoffbitane som vart stappa ned i ein pose under flyttinga fekk kome fram i lyset og bli litt sortert.

DSCF1009

Eg fekk plass til ca halve posen i denne kofferten. Trur ikkje eg skal nemne kor mange andre koffertar eg har, fulle av stoff :) Men eg har brukt litt stoff også i dag.

Eg er ferdig med ei stol-oppussing og gler meg til å vise fram resultatet i morgon, når det blir betre forhold for fotografering.

 DSCF1010

-------

The rain was pouring down today, so I played with my fabrics instead of going outside. I found a new old suitcase at the thriftshop a while ago. Old suitcases are perfect for storing fabric. (I will not tell you how many suitcases filled with fabric I have…)

This one looks quite happy and lovely now :)

7 kommentarer:

  1. Hehe, jeg har 6 gamle kofferter fulle av stoff... Må snart kjøpe nye kofferter :-)

    SvarSlett
  2. hello, I just wanted to say that I'm following your blog since several weeks, and that I love what you do :) .
    I also wanted to thank you about those little english summaries you add at the end of the notes. it really usefull, without this i would not have been able to follow your blog.

    SvarSlett
  3. ;) Det der så riktig lystig ut. Stoffene er glade i fargene, og det er synd og skam hvis de skal ligge i poser. Her ligger de prydelig og vakkert. Hvor mange kofferter du har angår bare deg, du må vel ha noe å velge i når du får ånden over deg.

    Jeg snakker heller ikke om hvor mye garn jeg har. Svigermor tror hun har mye garn. Hun ANER ikke hva MYE garn ER;)) Jeg akter IKKE å informere henne.

    Kos deg med stoffene dine;))

    SvarSlett
  4. For en herlig samling med flotte stoffer! Gleder meg til å se alt det flotte du kommer til å trylle fram!

    SvarSlett
  5. Dette er sukertøy for øynene... lol
    Hvor mye stoff man har sier man IKKEtil noen, ihvertefall ikke til mannen ihuset... lol
    Nå har ikke jeg neon mann lengere, men jeg har noen meter med stoff... :O)

    Go helg!

    SvarSlett
  6. Eg har prøvt å bruka opp mine stoff. Oppbevarte stoffa i skoesker, syns å huska at det var 5 esker. Har laga 5 stk gardiner og 2 stk sengetepper.Trur eg skal få 2 sengetepper av det eg no har igjen. Så når det er snakk om koffertar med stoff: Det må vera nok til utruleg mange prosjekt! Lykke til! Cilla

    SvarSlett
  7. For ei skattkiste! Det der er eit syn å verte glad - og inspirert av!

    - Haust -

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails