søndag 2. august 2009

V

Det nærmar seg alle dei vanskelege bokstavane no… (men eg har faktisk planar for w).

Men på V kunne det berre bli ein ting:

V for vesker.

Ein kan aldri få for mange vesker, er mitt motto. Og sidan eg likar å lage vesker sjølv (sy, hekle og strikke) så har eg ein del…

Heldigvis får eg bestillingar av og til slik at eg ikkje treng å ha alle sjølv. (Liksom begrensa kor mange vesker ein kan gi vekk i bursdagsgåve).

Her er eit bitte lite utval av det som er produsert.

mosaikk

Meir om V på ABC-bloggen.

3318690925_099f86f0a1[1]

8 kommentarer:

  1. Du verden så mange flotte vesker! Så kreativ du er! Nr. 2 på nederste rekke (hvit og turkis) var jo bare skjønn :)

    SvarSlett
  2. Her var det sannelig mange vesker. Du trenger vel aldri være i beit for ei veske som passer i farge til tøyet ditt du?
    Det må være gøy å lage så mange flotte:)

    SvarSlett
  3. Her var det mye flott, jeg kunne plukket en i blinde. Den ville vært flott!

    SvarSlett
  4. Altså *LOL* I er da bare nogle stykker eller flere, som elsker tasker - du laver alle selv, og sælger tilmed nogle af dem! Flot!!

    nb. Kikkede lidt videre på din blog, sikke fotos, og nb., nb. et forsinket tillykke med fødselsdagen :-D

    SvarSlett
  5. WOW! Det må jeg si! Du har en veske for enhver anledning! Også for et ABC innlegg:)
    Kjempebra!!!

    SvarSlett
  6. Fin blog
    Flotte tasker
    Fornemt håndværk.

    SvarSlett
  7. Oj, her var det mange flotte vesker :)

    SvarSlett
  8. Jeg er helt imponert av alt det fine du lager!!! Helt stum av beundring!! Flotte vesker!! Alle var fine på sin måte og til sitt bruk!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails