fredag 7. august 2009

W

W for Walton-on-Thames.

Kvar er no det?, kan du kanskje spørre.

Det er byen eg budde i då eg var au-pair i England for 22 år sidan (oææhh, er det verkeleg så lenge…)

Som de ser av namnet ligg byen ved elva Thames, i Surrey, ca ein halv time med tog frå London. Det er vel ein typisk forstad til storbyen, med mange gamle parkar som er omgjort til penare bustadområder. Sentrum hadde eit par handlegater og ein McDonalds som vi besøkte når vi var der (McD var faktisk litt eksotisk på den tida). Det er også fødebyen til Julie Andrews har eg akkurat funne ut, og Monty Python filma mange av sketsjane sine der. (Kjekt med Wikipedia).  Meir om byen her.

Eg budde hos ein amerikansk familie med to born. Huset var stort, 7 soverom, stor hage  og eiga tennisbane. Familien hadde ikkje mindre enn 4 bilar; Ford, Mercedes, Porsche (konebil) og Rolls Royce (stasbil). Godt vi var to au-pairar til halde styr på alt :) Rommet mitt var oppe til høgre i tredje etasje.

DSCF0991

Etter at eg reiste derifrå har eg berre vore attende ein gong. Kikka på huset frå vegen (familien selde huset og flytta så eg kunne ikkje gå på besøk). Håpar de oveser den dårlege kvaliteten på bilda her knipsa frå fotoalbummet mitt.

DSCF0978 

For eit par år sidan kjøpte eg tilfeldigvis eit britisk magasin (som eg aldri hadde kjøpt før). Country Homes eller noko slilkt heitte det. Der var det m.a. reportasje frå nokon som hadde pussa opp huset sitt. Til sist var det eit lite bilde av sjølve huset.

DSCF0987DSCF0977

Det ligna litt på huset “mitt” tenkte eg. Og det var huset “mitt”! Eg synes det var ganske fantastisk at eg tilfeldigvis klarte å plukke opp akkurat det bladet, den rette veka.

Og no idag googla eg gateadressa for å sjå om eg fann noko interessant. Og kva dukkar opp? Salgsannonse for huset “mitt”. Så her kan de ta ein kikk. Berre GBP £2,695,000… Slik ser huset ut no:

ashley road 1ashley road 2

Det har nok blitt pussa opp eit par gongar sidan 80-talet, heile kjøkkenavdelinga er heilt ny.

ashley road 4ashley road 3

Dei siste bilda her er frå salgsannonsa.

Meir om W her.

W

-----

W is for Walton-on-Thames.

A little town in Surrey, south of London where I lived when I was an au-pair a long time (22 years!!) ago. This is the house I lived in. Quite a change for me from small town Norway. I havn’t been back in the house since I left (the family moved). But a couple of years ago I happened to buy a British magazine that happened to have an article about “my” house. Redecorated of course. What are the chances of me  buying just that magazine! I had never bought it before.

And now I goodled the adress and find that the house is up for sale! A little too expensive for me…

8 kommentarer:

  1. Skulle ikke hatt noe i mot å eie det huset + den bilparken. men du og du som det må koste å drifte noe slik. Jeg hadde ikke tjent nok til å betale lønnen til hushjelp en gang - ikke i hakv stilling en gang.
    Flott innlegg og artig historie om det bladet. Tilfeldigheter er av og til ikke så tilfeldig...

    SvarSlett
  2. Takk og pris for "tilfeldigheter", det må være artig å kunne følge et hus slik? Herlig historie.

    SvarSlett
  3. Wirkelig Welwalgt W-løsning. Flotte billeder - Fin fortælling :-)

    SvarSlett
  4. Så gøy å finne igjen "huset sitt" i et blad:)
    Det var et staselig hus og flott hage, men litt i det dyreste laget for meg.
    Artig historie:)

    SvarSlett
  5. Sådan lidt på kryds og på tværs har jeg fået besøgt og lagt kommentarer ind hos de hidtidige 38 bidragsydere til denne uges abc - nåh altså undtaget Rimkogeren, mig selv og så en, der ikke vil have besøg af mig, og så en, hvor kommentar ikke kunne lægges...

    Jeg kårer dit bidrag til at være det bedste W, også om du havde udeladt Wikipediaoplysninger :-D

    De bedste Weekendhilsener sendes dig og din familie!

    SvarSlett
  6. Av og til er det utrolig med disse tilfeldighetene. Jeg har opplevd noen av dem jeg også, og av og til er det nesten litt skremmende!
    Uansett er det et nydelig hus, men jeg måtte nok hatt en seddelpresse om jeg skulle fått råd til å kjøpe det og bo der. ;)

    SvarSlett
  7. Å så kult at du skulle finne igjen huset da, både på nett og i ett blad :)

    SvarSlett
  8. Så morsomt å sjå og lese om Walton igjen, eg finn nok ikkje igjen rekkehuset som eg budde i. Men det hadde sin sjarm det og :-)
    Aashild

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails