fredag 14. august 2009

Stol nr 1

DSCF1014

I går fekk eg altså brukt litt av stoffa mine. Den siste veka har eg pussa opp ein mørkebrun stol eg kjøpte på bruktbutikken. Gløymde å ta bilder av korleis han såg ut før eg satte i gong. men stolsetet hadde to stygge trekk. Eit stofftrekk som var lagt utanpå dette grønne vinyltrekket.

DSCF0994 DSCF0999

Eg satsar friskt med turkis maling. Skulle eg bli lei det kan eg vel alltid male over med kvitt seinare. For nytt setetrekk sydde eg lappar saman i remser. Quilta lappetrekket fast i bomullsvatt for å få det litt stødigare. Til slutt stifta eg det fast i setet.

DSCF1018

Ta da!!

DSCF1017

Og er svært fornøgd. Så no får eg leite etter fleire stolar. På neste stol trur eg eg må få med litt raude stoff også. Denne vart litt pastellaktig. Men alle skal få vere turkise. Eg har mykje maling igjen….

DSCF1021

----------------------

I bought an old dining room chair at the thrift shop. It was dark brown with ugly green vinyl on the seat. Two coats of aqua paint and a few pieces of my fabric later – Ta daa!!!

Since I used quilting fabric I quilted it on cotton batting to make it stronger (I hope). Aqua, orange and pink look quite good together I think.

No I only need to look for more chairs.

eta: I have used oil based paint. Semi glossy.

9 kommentarer:

  1. Så fin! God som ny - om ikke bedre!

    SvarSlett
  2. The results are really neat and I love the colors. It looks like you bought it with that appeareance in some fancy shop :)
    did you use acrilyc or oil based paint ? i can't tell from the picture if the finish is matte or glossy.

    SvarSlett
  3. Absolutely gorgeous! You're a source of inspiration.

    SvarSlett
  4. Ååå, det var en herlig stol, god å hvile øynene på. Så er den sikkert god å hvile baken på også;))

    SvarSlett
  5. Råstilig! Det er som alltid veldig kjekt og inspirerende å kikke innom bloggen din.

    SvarSlett
  6. Den vart kjempe flott, nydelege farge kombinasjonar. Turkis er ein nydeleg farge :) God helg

    SvarSlett
  7. WOWO - WOW-WOW....
    Denne stolen er den flotteste, mest fargerike jeg har sett på leeeenge...
    den fargen er veldig knæsh, er det lov til å spørre etter fargekoden?

    Og det fargerike lappetrekket er prikken over i'en. Hvor skal du ha denne, er det kjøkkenet som skal få en fargeklatt?

    Ha en flott og fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  8. Stolen ble rålekker.

    Hilsen Sol

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails