mandag 17. august 2009

X

Eg er skikkeleg seint ute med X-innlegget mitt. Litt tomt for fantasi i helga. Nynorsk-ordlista kunne ikkje hjelpe særleg mykje. Men eg hadde ein xylofon ein gong…

DSCF1026

Men eg fann nokre x-ar til slutt, sjølv om dei ikkje står for bokstaven x akkurat her.

DSCF1039

Eg brukar helst x i rutene når eg teiknar strikkemønster. Her har eg teikna av mønsteret på ei av dei mange små koftene vi har her i huset. Eg og brødrene hadde mange slike jakker (forskjellige) då vi var små tidleg på 70-talet. Takka vere bestemødre og gamletanter. Eg skal prøve å finne fleire og kopiere mønstra, for dei var fine.

DSCF1038

Resten av x-ane finn de her.

5 kommentarer:

  1. Synes dette var en kjempefin og smart løsning på X'en. Den er nemlig ikke lett denne bokstaven her.
    Jeg også tegnet mønster slik som dette da jeg strikket på det verste.
    Y blir nok litt lettere - forhåpentligvis!!!

    SvarSlett
  2. Så morsomt. Slike kofter var svært populære for nokre ti-år tilbake. Ein morsom måte å løyse oppgåva med X,ane. Dei fleste av oss som strikkar har vel vært bort i denne utgava..

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Dette var da en kjempeflott løsning på x-oppaven!

    SvarSlett
  4. "X" på rutepapir er en enkel og genial måte å skape mønstre på. Barna kan lage sitt "eget" mønster, noe som er populært!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails