søndag 23. august 2009

Snart ny veke

Søndag kveld – og snart tid for Poirot. Eg er straks klar for andre veke i ny jobb. Mykje nytt og nye fjes, men det skal bli fint. Første klasse er spennande. Både for meg og elevane.

Det tyngste den siste veka var nok å snu døgnet attende og stå opp tidleg igjen. Betre vart det ikkje av at vi følgde med på Dalgliesh-serien som NRK finn på å sende altfor seint på kveldane…

DSCF1042

Eg fekk lyst på grønne knestrømper og har starta på eit par spiralstøvlettsokkar. Skulle helst hatt einsfarga grønt sokkegarn, men det fann eg ikkje på butikkane her omkring. Så det vart strømper med striper. No er eg nesten ferdig med første strømpe. Eg skal prøve alt eg kann å bli like fort ferdig med nr 2.

Var ein kjapp tur innom bruktbutikken på fredag. Då fann eg desse bilda.

DSCF1072

Dei treng berre litt ettersyn, ny teip og litt støvtørking.

----------

This has been the first week in my new job. I started with a new class, 1st grade. Many new faces, new school so it has been busy. The hardest part last week was getting up early in the morning again – and trying not to stay up too late in the evenings…

I’ve started knitting some green Spiral Boot Socks. Hope to finish both socks before boot season starts.

2 kommentarer:

  1. Kjenner også at det var tungt å begynne å stå opp tidlig igjen... Men det går seg vel til det som det meste ;)
    Nydelig grønnfarge.

    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  2. Å nei, leggedisiplin er det som må til for oss som har hatt så lang og god ferie;) Dalgliesh er en sommerforlystelse, Cato Isaksen likeså ;(

    Sokkene ser ut til å bli vakre, fargen er helt etter mitt hode;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails