lørdag 11. desember 2010

11.

Så måtte vi finne fram støvlane igjen. På julegåvehandel i dag var det det mest fornuftige å ha på beina.

Bra at eg har så fine støvlar, då…

DSCF4345

Eg kom meg litt nedover lista, men det er heldigvis nokre dagar igjen før gåver bør sendast i posten.

I ettermiddag har eg kika i gamle fotoalbum. Leita etter bilder som eg ikkje fann, men eg fann derimot mange andre motiv.

Alle dei fine strikkajakkene vi (eg, sysken og alle dei andre på den tida) hadde før.

Takka vere farmor og mormor og tanter.

DSCF4363b

Nokre av jakkene veit eg fins her i foreldrehuset ein stad enno, men andre har forsvunne.

Eg får lyst til å kopiere og strikke alle, – nesten…

Legg de forresten merke til genseren bror Elias heilt til venstre har på seg?

DSCF4363c

Det er visst genserversjonen av juletre-hua eg strikkar på no. Artig!

DSCF4323

Lys er Merete sitt ord for i dag. Og no i desember har vi lys overalt. Antalet julelys rundt omkring har auka voldsomt dei siste åra.

Frå å ha ei enslig stjerne i vinduet (som når vi var små) har vi no lys her og der, inne og ute. Og for det meste synest eg det er koseleg. Sjølv om eg kanskje meiner det kan bli noko for mykje enkelte stader…

No på mandag er det Luciadagen, med feiringar i skuler og barnehagar. Eg fann eit bilde av dette også i fotoalbumma. Eg vaks opp på ein folkehøgskule og der fekk vi lærarungane gå i Luciatog og vekke alle elevane tidleg om morgonen 13. desember. Dette bildet er frå 1977, sidan vi er på veg inn i stova vår får eg gå fremst (sjølv om eg ikkje Lucia). Stor stas!

DSCF4357

----------------------

Still raining today. And rather wet outside. So I had to take out my pretty buttonboots again to do some Christmas shopping.

And I’ve been looking in old photo albums today.

I was looking for a photo i didn’t find, but found many other motifs of course. All the knitted cardigans and sweathers we had before. (Knitted by grandmothers and aunts). I want to copy and knit them all…

And look – one of my brothers is wearing a sweater with the tree motif like the hat I’m knitting right now.

december

6 kommentarer:

  1. Juletræstrøjen er super skøn!!!!!!!! Bare jeg havde opskriften ;O)
    God Jul
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  2. What wonderful family photos, showing those traditions in knitting and also Christmas traditions.

    Tell me, have you ever worn one of those crowns of greenery with lit candles? They look amazing, but I think that I would be so, so scared!

    Best wishes.

    SvarSlett
  3. Syns du må fikse en slik tre-trøye til bror en dag :-)

    Lucia gikk jeg også i barnehagen som 7-åring. Har ikke lyst hår, bare kort svart, så det sa jo seg selv at jeg ikke kom til å bli "trukket ut" til å være lucia... Heldigvis var jeg så godt forberedt at ingen drømmer ble knust. Hadde vel overhørt de voksnes diskusjoner i det stille.

    Gummistøvlene er fine! Må være en glede å traske i slapsen med de.
    God søndag!

    SvarSlett
  4. I did wear a crown with lit candles once, in 6th grade. I made one for myself so we could go the Luciaparade at my school. (What I didn't know before later was that I almost set fire to the christmas decorations hanging over the door in our classroom on my way out of the room.) But everything went well - no wax in my hair or anything...

    But it is much safer these days. The children now have plastic candles that uses batteries, no chance of fire or burning.

    SvarSlett
  5. Artige bilder:)
    Sjølv har eg aldri likt å gå med desse strikkagensarane fordi eg klør av ulla, men plagga er jo flotte på andre.
    Og den hua var berre kjempefin!
    Fortsatt god søndag til deg!

    SvarSlett
  6. Im in love with your boots!!!

    Julia x x x

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails