onsdag 15. desember 2010

15.

Raudt var ordet for i dag. Og det er ikkje vanskeleg å finne raude ting akkurat no. Eg fann nokre ting på mi runde i stova, men raudt er ikkje den enklaste fargen å fotografere med blits…
DSCF4378
Handleposar står det rundt i krokane…
DSCF4379
Støvsugaren ventar på oppdrag…
DSCF4381
Endå ein pakke skal avgarde med posten, sjølv om fristen kanskje var i går?…
DSCF4384
Deilig julete…
DSCF4386
Også nokre mini-julekuler til eit nytt prosjekt…
Her er nokre flickr eksempel på juletrea av garn. Følg lenka for å komme til originalbilda.

PS. Formulerte meg litt feil igår. Desse er ikkje mine tre, men flickr-eksempel på andre sine tre.
Mine har eg altså ikkje fått ta bilde av endå...
5264519810_6ac4d209f7_b
------------------------
The topic today was red. I just took a look around the house. Not difficult to find red things right now. But it is a difficult colour to photohe last photo is of some yarn trees from flickr. I’ve made some too, but have no photo yet. Missed the daylight again today.
december

6 kommentarer:

  1. Flotte garnjuletrær, slike har jeg ikke sett før. Takk for ideen.

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flotte juletre! Korleis i all verden har du laga desse?
    Må få gratulere deg også; du vart nemleg uttrekt som nr. 2 i det vesle lotteriet mitt. No får vi berre vente til Trine i "gult hus i svingen" har bestemt seg for kva ho vil ha.
    Send ein mail med adressa di til: knut-bj@c2i.net.
    Ha ein flott torsdag:)

    SvarSlett
  3. Flott med mye rødt til jul - og de trærne dine er kjempestilige!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott juletrær du hadde laga. Jeg blir stadig overrasket over hvor kreative folk er.

    SvarSlett
  5. Oops!! Ser eg formulerte meg feil i går (har retta det no). Juletrea over er ikkje mine, men eksempel frå flickr av andre sine tre. Det var det eg meinte, men så kom det feil ut...
    Eg har laga noko liknande.

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Trine har valgt stoffpakken. Då blir det 2 stoffstjerner på deg. Du får sende meg fargevalg og adresse!
    Ha ein fortsatt fin dag:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails