onsdag 8. desember 2010

7. + 8.

Leik

Ein blir aldri for gamal til å leike, vel? Eller samle på leiker.

Eg kan like begge delar og kjøpte like godt ein Lego-adventskalender til meg sjølv Smilefjes

Og eg låner gjerne ut figurane til små nevøar på besøk.

 

I’ve bought a Lego advent calendar for myself.  Never to old for playing or collecting toys, I guess Smilefjes 

And I will let visiting nephews borrow my toys…

DSCF4322

Kvitt

Ny forsyning med snø idag, og eg bgynner å venne meg til tanken på at vinteren er her. Synest ikkje det er heilt greitt at yr.no truar med regn til helga då – før det liksom skal bli kaldt igjen… Likar ikkje heilt glatte vegar og slikt, eg…

Men inntil vidare er det kvitt og julestemnigsfullt ute.

Trea er også kvite slik som dei på denne hua her:

DSCF4323

Ein av brødrene har vel fått ho ein gong for lenge sidan og ho passar ikkje til vaksne akkurat.

Men yngste (og ikkje så veldig liten lengre) bror hadde lyst på ei slik.

Så då vert det ei ikkje-hemmeleg-i det-heile-tatt-julegåve.

DSCF4325

It’s been snowing today, and I’m getting used to the idea of winter being here. And it looks as if we will have a white Christmas this year. Even if the forcast says we’ll have rain this weekend… Hope they change that.

The trees outside are white as well, just as the trees on this hat. It has belonged to one of my (6 ) brothers, but is unfortunately quite small. My youngest (and not so small) brother wanted a hat like this. So now I’m knitting one. A not-so-secret Christmas gift…

december

4 kommentarer:

  1. Nice hat!
    And we enjoy the Lego calendar too...twice...got the city and the castle edition...*haha*
    Have a nice day!
    Regards,
    Maren

    SvarSlett
  2. Men så kjekt med legokalender med figurer som kan lånes bort til små venner. En varm strikkelue er det som er tingen nå som det er så kaldt ute.

    SvarSlett
  3. Flott lue du har laga!! Eg liker heller ikkje at det er meldt regn til helga, men eg har heldigvis fri i helga så eg slepp ut å kjøre. Ha ein god dag:))

    SvarSlett
  4. Veldig, veldig misunnelig på lego-kalenderen. Kan ikke helt forsvare å ha en i hus, men hadde barnebarnet med legoglede bodd nært ved, så garantert var den kommet i hus.

    Lua var og er stilig, - skikkelig retro?

    ps. konvolutten fra 8. desember og "hvitt" gikk til deg, vil du sende meg adressen: mreteveian at gmail dot com

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails