søndag 5. desember 2010

3. + 4. + 5.

Så klarte eg visst berre to dagar av adventsblogginga før det blei eit lite hopp…

Men to dagar med selskapeligheiter for ta skulda for det.

DSCF4285

Vi har i alle fall kosa oss inne. Her med minste nevø på fanget.

DSCF4291

I går kveld var det klart for årets ete-saudehaud-samling.

DSCF4292

Tema for i dag er laget.

Vi fekk ny forsyning med snø i helga. Bra med noko mjukt oppå isen vi har hatt dei siste vekene.

DSCF4293

Inspirert av snøen fann eg fram nokre snøkrystallar eg laga i fjor. Eg laminerte dei slik at dei vert meir haldbare.

DSCF4294

No heng dei i vindauget.

DSCF4295

Snøkrystallar er alltid kjekke å lage og trikset for å få skikkelege krystallar er å brette papiret slik at det vert sekskanta.

DSCF4296

Det er ganske enkelt. Tenkte eg skulle vise korleis ein gjer det – for dei som ikkje kan det – men det må eg gjere i morgon (dagslys er greitt å ha…)

DSCF4297

Ha ein fin mandag!

4 kommentarer:

  1. Jeg har vært så festlig i helgen at jeg kom opp i to døgn uten Internett, jeg! ,Og overlevde!

    Flotte snøkrystaller, slike skal jeg lage med ungene når du legger ut hemmeligheten bak perfektheten.

    SvarSlett
  2. WOW! De flotteste hjemmelaga snøkrystallene jeg har sett!! Tenk å klare å lage slike!

    http://nordlandspia.blogspot.com/2010/12/desember-19-dager-til-julaften.html

    SvarSlett
  3. Wonderful Stars!
    And I'm jealous if I saw all these snow at your place...so beautiful!
    Greetings from Amsterdam,
    Maren

    SvarSlett
  4. Flotte snøkrystaller, nå venter jeg på oppskriften. Vil gjerne se hvordan du laminerer også :-)
    Så er det bare å håpe at ånden kommer over meg så jeg får laget noen sånne til jul.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails